Fandom

Wiki Słodki Flirt

Wiktor

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jest postacią z mangi Amour Sucre: The Mystery SMS. Wiktor jest przyjacielem głównej bohaterki Lynn (inaczej Sucrette) z dzieciństwa.

Tom I

Po paru latach dochodzi do "przypadkowego" spotkania Lynn z Wiktorem. Para później udaje się do kawiarenki, gdzie wspominają dawne czasy. Chłopak przypomina sobie, że w tym dniu Lynn obchodzi urodziny czym całkowicie zaskoczył ją, że nadal to pamięta. Później Lynn odpowiada ze smutkiem, że pewnie jako jedyny. Chłopak żeby ją pocieszyć przytula ją i mówi, że z pewnością tak nie jest.

W dalszych akcjach mangi widzimy, jak tajemniczy chłopak (Wiktor) pojawia się niedaleko Lynn np. na korytarzu, na siłowni i sklepie z ubraniami. Lynn zauważa go dopiero, kiedy wraz z Natanielem ucieka przed Amber. Wiktor, żeby dać im szanse na ucieczkę, łapie Amber i zaczyna ją całować.

Wiktor po kryjomu spotyka się z Natanielem, Kastielem i Lysandrem, z którymi ustala plan działania: Przyjęcia urodzinowego dla Lynn.

Na końcu mangi dochodzi do przyjęcia niespodzianki dla Lynn, czym jest ona bardzo zaskoczona i szczęśliwa. Wiktor opowiada jej o współpracy z chłopakami nad niespodzianką. Prawdopodobnie chłopak darzy ją niezwykłą sympatią, kiedy ujawnia jej, że chciał dotrzymać obietnice, którą złożył jej gdy byli mali. Na końcu widzimy ilustracje Lynn i Wiktora jako dzieci przy drzewie z narysowanym sercem, a w nim ich imiona.

Tom II

W tomie drugim Wiktora możemy spotkać już na samym początku mangi kiedy odwozi nas na obóz swoim motocyklem (z powodu tego, że w tej mandze możemy podejmować decyzje jak w grze możemy dostać się na obóz w inny sposób) lub podczas rejsu jachtem. Wiktor towarzyszy Lynn podczas nurkowania. Na końcu mangi chłopak z niewiadomych przyczyn mdleje i zostaje zawieziony do szpitala. W epilogu mangi, Lynn postanawia odwiedzić chłopaka w szpitalu. Jednak na miejscu okazuje się, że już go tam nie ma. Wiktor przed opuszczeniem szpitala poprosił pielęgniarkę by ta przekazała bohaterce list. W liście okazuję się, że w tajemniczej masce chłopak schował tajemniczy przedmiot który ma o czymś przypominać dziewczynie.

Tom III

Mimo, że tom trzeci skupia się na postaci Wiktora, ona sam pojawia się niewiele. Dowiadujemy się, że jego ojciec znajduje się w ciężkim stanie zdrowotnym, a jego matka zmarła kiedy był dzieckiem. Poznajemy również Severine (narzeczona chłopaka) i jej ojca. Pod koniec mangi chłopak wręcza Lynn ramkę ze zdjęciem.

Tom IV

...

Tom V

...

Ciekawostki

Wiktor nie jest postacią ChiNoMiko, lecz xiannustudio. Najprawdopodobniej postać nie pojawi się w grze bez specjalnego kodu z mangi.

Można go mieć w zakładce Moi faceci przez aktywowanie specjalnego kodu, który otrzymuje się razem z mangą.

Wiktor-info.jpg

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki