Fandom

Wiki Słodki Flirt

Wielkanoc 2012

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Odcinek specjalny wielkanoc.png

WIELKANOC 2012

W2012 pierścień.png

Jest to trzeci w kolejności specjalny odcinek. Możemy tutaj spotkać trzech nowych chłopaków: Charli'ego, Willi'ego i Wenkę.

Z dniem 30.07.2012r. na forum polskiego Słodkiego Flirtu pojawiła się miła wiadomość, która informowała nas o tym, że w odcinek "Wielkanoc 2012" możemy już zagrać w każdej chwili. Dodatkowo pojawiła się wzmianka o tym, że wkrótce mają się pojawić inne odcinki specjalne. ; )

W 2011 roku nie było odcinka specjalnego, jednak gracze dostali jeden z trzech kapeluszy. Były również jednym z możliwych prezentów z okazji 2 mln użytkowników. Obecnie można zdobyć ich inne wersje kolorystyczne łapiąc "itemowe ciacho" na francuskiej wersji gry.

full13:51

Słodki Flirt - Odcinek Specjalny - Wielkanoc 2012

full

Charlie

Charlie jest najstarszym z braci, który posiada dwie kury: Tic i Tac. Jak się dowiadujemy jest wytwórcą najlepszej czekolady, którą na Wielkanoc dostają dzieci. Jest bardzo miły i to właśnie jemu musimy pomóc w rozwikłaniu zagadki.

Willy

Willy jest młodszym bratem Charlie'ego, który na początku wydaje się być cichym chłopcem, jednakże wcale tak nie jest. Jest dość wrednym chłopakiem, który nie raz powiedział Sucrette coś niemiłego. Na dodatek kiedy sytuacja tego wymaga potrafi zmiękczyć serce smutnym spojrzeniem i kilkoma łzami. Potrafi także szybko uciec, by nie dostać kary.

Wenka

Kolejny młodszy brat Charlie'ego, który podobnie do Willy'ego nie należy do tych najmilszych. Na twarzy Wenki często gości wredny uśmieszek ale w przeciwieństwie do Willi'ego nie stosuje sztuczki ze smutną miną i łzami.

  1. Odcinek zaczyna się od przybycia Sucrette do lasu, gdzie miała się spotkać z Iris . Podczas czekania na koleżankę nasza postać zjada podejrzane owoce po których robi się senna.
  2. Sucrette przenosi się do nowego, nieco dziwnego miejsca. Poznaje tam Charliego, od którego dowiaduje się, że zginęły mu dwie kury: Tic i Tac
  3. Znajdź dwie kury i oddaj je Charli'emu.
  4. Gdy kury wracają do właściciela ten prosi nas o przyniesienie czekoladowego jabłka znajdującego się na drzewie przy czekoladowym stawie.
  5. Idź po jabłko. Na miejscu okazuje się, że wszystkie jabłka znajdujące się na niższych gałęziach są już pozrywane.
  6. Znajdź coś dzięki czemu będziesz mogła sięgnąć jabłka znajdujące się wyżej. W tym celu udaj się na klif i znajdź patyk, który znajduje się w krzakach.
  7. Wróć nad czekoladowy staw i zerwij jabłka po czym idź do Charlie'ego.
  8. Nagle okazuje się , że ktoś wcześniej nakarmił kury zwykłymi ziarnami. Charlie domyśla się kto za tym stoi.
  9. Idź znaleźć osobę, która dopuściła się wypuszczenia kur i nakarmienia ich ziarnem.
  10. W ramach śledztwa spotkasz dwóch braci Charlie'ego: Willi'ego i Wenkę, którzy niestety do najmilszych nie należą i nie zamierzają ułatwić rozwikłania zagadki.
  11. Po wielu próbach wyciągnięcia informacji od piekielnego rodzeństwa Charlie podrzuca ci pomysł jak zmusić braci do gadania.
  12. Spróbuj zebrać Willi'ego i Wenkę w jedno miejsce. Niestety ten plan nie wypala.
  13. Idź do Charlie'ego, który da ci wielką marchewkę, którą zwabisz tamtych dwóch.
  14. Teraz spotykasz Willi'ego, który podstępem kradnie ci marchewkę. Spróbuj go dorwać.
  15. Jak się okazuje nie musisz już nikogo gonić, ponieważ dwa szatańskie króliki razem cieszą się zdobyczą. Teraz masz szansę na rozwikłanie zagadki! Musisz zagrać w "kłamcę". Bracia zapoznają cię z zasadami gry, a jeśli uda ci się ich pokonać i odkryć prawdę zakończysz odcinek pomyślnie. Jeżeli zaś nie uda ci się po przegranej wracasz do siebie.

GRA WILLY'EGO I WENKI

  1. "Czy niebo jest niebieskie?"
  2. "Kto ukradł kury?"
  3. "Kto nakarmił kury ziarnem?"

Pytania możecie zadać komu chcecie. Jeśli na pierwsze pytanie otrzymacie odpowiedź przeczącą (lub na odwrót) wiecie już kto jest kłamcą, a kto mówi prawdę.

!! UWAGA !!
ROLA KŁAMCY JEST PRZYPADKOWA!
MOŻE NIM BYĆ ZARÓWNO WILLY JAK I WENKA!

Odc. Wielkanocny rzeczy.png

W2012Strój.png

W2012Ilustracja.jpeg

Więcej w Fandom

Losowa wiki