Fandom

Wiki Słodki Flirt

Walentynki 2016

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Walentynki2016-banner.png

Specjalny event z okazji Walentynek, który ma miejsce od dnia 11 lutego do 21 lutego.

Tym razem forma wydarzenia przypomina odcinek specjalny.
Sucrette w dniu Walentynek przychodzi do szkoły, ale jedyne co tam zastaje to znany nam portal do innego wymiaru. Przenosi się do rajskiego miejsca zwanego "Miłosnymi Przestworzami". Kupidyn, którego tam spotkała zaczął wątpić w istnienie miłości, dlatego Su postanowiła przekonać go, że jest inaczej, pomagając w jego pracy(a dokładniej powiedziała, że wykona za niego pracę...). Jeżeli się dobrze spisze może otrzymać nagrodę.
Naszym zadaniem jest pomóc zdołowanemu kupidynowi łączyć zakochane pary za pomocą mini-gierki. W nagrodę można dostać tickets, które jak zwykle będzie można wydać w butiku.

Tło-walentynki.jpg

Pomagamy małemu, smutnemu kupidynkowi w jego pracy. Musimy "ustrzelić" jak najwięcej par. Za naszą pracę dostajemy nagrodę!

Zasady gry

  1. Musimy trafić strzałą amora dwie osoby.
  2. Osoby muszą biec w przeciwnych kierunkach, żeby się spotkały.
  3. Dostajemy 20 strzał, więc możemy ustrzelić maksymalnie 10 par = 5 biletom.
  4. Niektóre postacie nie mogą się zakochać.
  5. CZAS DZIAŁANIA STRZAŁ JEST OGRANICZONY

W2016 telefon.gif

Po zakończonej mini grze otrzymamy telefon od jednego ze znanych nam panów. Poinformuje nas o prezencie, który na nas czeka. Jest to jakaś część garderoby. Po odebraniu prezentu, dostajemy dostęp do walentynkowego butiku, w którym przede wszystkim można zakupić prezenty od innych chłopaków.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Walentynki 2016

  • Walentynki 2016

    285 wiadomości
    • Dlaczego to maczuga? Pomysl, gdyby serio byla wojna z zombie to nie szukalabys po muzeum odpowiedniego sprzetu tylko sama zrobila z tego co m...
    • <div class="quote">178.235.83.68 napisał(a):<br />Dlaczego to maczuga? Pomysl, gdyby serio byla wojna z zombie to ...

Więcej w Fandom

Losowa wiki