Fandom

Wiki Słodki Flirt

Walentynki 2015

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Banner-home-valentines2015.png

Specjalny event z okazji Walentynek, który rozpoczął się dnia 13 lutego i potrwa do 28 lutego.

Dzięki Wybrankowi Serca zdobywasz stały bonus +10 punktów na lovometrze z wybranym przez siebie chłopakiem. Dzięki temu łatwiej ci będzie zdobyć ilustrację z ulubionym chłopakiem lub po prostu łatwiej odblokować brakujące ilustracje w grze.

Na przykład, jeżeli masz 100 punktów na lovometrze z każdym chłopakiem, to ze swoim wybrankiem serca będziesz mieć 110 punktów, co od razu zwiększy twoje szanse.

Inny przykład: Jeśli robisz replay pierwszego odcinka, ale w grze nie spotkałaś jeszcze chłopaka, którego wyznaczyłaś na Wybranka Serca, to w zakładce "Moi faceci" lovometr z nim i tak będzie wynosił +10.

Wybranek-serca1.png

Specjalne oznaczenie w zakładce "Moi faceci"

Pierwszy wybór Wybranka Serca jest za darmo, każda następna zmiana będzie kosztować 100PA.

Opcja ta została wprowadzona do gry na stałe!

Walentynki2015-stroje-banner.png

W tym roku możesz zdobyć stroje "cosplay" każdego chłopaka z gry!

W stroju Titi mamy po raz pierwszy do czynienia z animowanymi elementami. Na chwilę obecną jest to jedynie różdżka, jednak twórcy obiecali udostępnić również skrzydła.

Jak zdobyć stroje?

Jeżeli posiadasz wszystkie ilustracje z danym chłopakiem od 1 do 23 odcinka, to otrzymujesz jego strój.

Po zmianach wprowadzonych do eventu

Twórcy po spotkaniu się z falą krytyki zdecydowali zmienić zasady eventu, tak żeby łatwiej było zdobyć stroje chłopaków.

Obecnie im więcej posiadasz ilustracji z danym chłopakiem (odcinki od 1 do 23), tym więcej otrzymasz elementów z jego stroju. Jeżeli posiadasz wszystkie ilustracje z danym chłopakiem od 1 do 23 odcinka, to otrzymujesz jego kompletny strój.

Jeżeli nie posiadasz wszystkich ilustracji, to możesz kupić poszczególne elementy strojów za dollary $. Cena zależy od tego, ilu ilustracji ci brakuje (cena przedmiotu + 25$ opłaty za każdą brakującą ilustrację).

Aby otrzymać strój Alexy’ego i Titi należy posiadać wszystkie ilustracje ze wszystkimi chłopakami!

Po kliknięciu na baner w zakładce "Moi faceci", możesz sprawdzić ile ilustracji ci brakuje, aby zdobyć dany strój. Ilustracje z odcinków specjalnych i eventów nie są brane pod uwagę. Liczą się jedynie ilustracje z klasycznych odcinków. Zatwierdzone ilustracje wyświetlają się na zielono, a ilustracje do zdobycia na szaro.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Walentynki 2015

  • Pytanie dotyczące Wybranka serca

    5 wiadomości
    • Nie ma sprawy :)
    • pierwszy wybor jest darmowy za nastepne placisz 100 pa. przynajmniej tak bylo jakis czas temu.
  • Event: Walentynki 2015

    29 wiadomości
    • Nie wiem czy już przełumaczyli czy nie, ale... Z tego co rozumiem każdy item ma swoją ustaloną cenę, przykładowo 400$ za perukę. Je...
    • Żałuje ,że nie zaczęłam grać wcześniej ,ponieważ fajny mieli pomysł z cosplayami :( A JA UWIELBAIM COSPLAYE!

Więcej w Fandom

Losowa wiki