Fandom

Wiki Słodki Flirt

Violetta

553strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Violetta

Violetta jest bardzo wrażliwa i nieśmiała, szczególnie od czasu śmierci mamy. Pierwszy raz pojawia się w 5 odcinku i odtąd zwykle możemy ją znaleźć w ogrodzie. Nie rozstaje się z ogromną, zieloną teczką, w której zapewne gromadzi swoje artystyczne prace. Zawsze też nosi przy sobie słodką owieczkę, różowego pluszaka, którego podarował jej ojciec. W 6 odcinku dowiadujemy się, że potrafi także szyć i jest w tym całkiem niezła, o czym świadczy pięknie uszyta przez nią maskotka kota dla Nataniela, którą zrobiła dla nas z miłą chęcią.

Odkąd w szkole pojawiają się bliźniacy Violetta lubi spędzać czas w pobliżu jednego z nich. W 12 odcinku okazuje się, że darzy Alexy'ego uczuciem znacznie głębszym niż przyjaźń. Nici jednak z amorków Violetty, głównie przez inną orientację chłopaka. Mimo wszystko dziewczyna nadal bardzo go lubi i traktuje jak dobrego przyjaciela. Lubi też przebywać z Kim.
Urodziny ma 1 lipca.
Postać Violetty (w oryginalnej wersji Violette) jest jedną ze zwycięskich prac w konkursie na nowe postacie do gry. Została stworzona przez Flopinette.

Reakcje

Galeria

Ilustracje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki