Fandom

Wiki Słodki Flirt

Tworzenie postaci

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

To, jak wygląda nasza Su, zależy od nas samych.
Podczas procesu tworzenia postaci możemy wybrać jej jedną z trzech dostępnych fryzur, jak również zmienić jej kolor włosów i oczu.

Wymagane jest także przypisanie do awatara znaku zodiaku, jednak ten nie musi być zgodny z naszym własnym. Codziennie odbywa się losowanie na zasadzie "szczęśliwego numerka" znanego ze szkoły: jeżeli nasza Su jest spod znaku Panny, a odpowiadający jej zodiakalny symbol pojawi się danego dnia na stronie gry, wówczas na naszym koncie ląduje dodatkowo 5 punktów akcji i 5 dollarów do wykorzystania (co interesujące: data rejestracji jest uznawana za datę urodzenia Su i można zaznaczyć jej płeć jako "męską", co jednak nie czyni z niej mężczyzny).

Dalszą kustomizację wyglądu bohaterki umożliwia wybór brwi oraz dodanie akcesoriów w postaci łez czy rumieńców.

Podczas gry istnieje możliwość założenia różnorakich peruk znacznie odmieniających wizerunek Su. W odcinku specjalnym  jest możliwość zdobycia innej fryzury, ale jednak nie pojawia się ona na ilustracjach. 

Innym narzędziem pozwalającym na dalsze zmiany w wyglądzie jest sklep z ubraniami prowadzony przez niejakiego Leo.

Przykłady dostępnych kreacji, skomponowanych indywidualnie przez użytkowniczki gry, można podziwiać na tej stronie. Warto zaznaczyć, że wygląd Sucrette możemy zmienić w dowolnym momencie naszej gry, jakkolwiek dokonane zmiany nie wpływają na wcześniej zdobyte ilustracje z odcinków.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Tworzenie postaci

Więcej w Fandom

Losowa wiki