FANDOM

Titi

Tak naprawdę ma na imię Agata i jest ciotką głównej bohaterki.
W liceum Słodki Amoris będzie odgrywać rolę wróżki, która może nam dać punkty akcji, dolary lub też wyjątkowe przedmioty, takie jak unikatowe akcesoria i inne części garderoby niedostępne w inny sposób.

Chociaż można spotkać się z nią w każdym odcinku, to naprawdę bardzo ciężko ją znaleźć. Zależy to od naszego szczęścia i stopnia ukończenia danego epizodu.
Ludziom wytrwale powtarzającym już zaliczone części gry z pewnością przyda się poradnik gdzie najczęściej można spotkać Titi (patrz koniec artykułu).

Agatha jest z zawodu dentystką. Nie jest znany oficjalny powód jej dziwnego przebrania. Najprawdopodobniej jest to nawiązanie do popularnej historyjki o zębowej wróżce. Dość ironicznie jej ulubionym daniem są słodycze.

W oryginalnej wersji jest naszą ciotką chrzestną - można się tego domyślić, gdyż po francusku Sucrette zwraca się do niej "Auntie", czyli "Ciociu". W wersji polskiej mówi jej po imieniu.

Galeria

Gdzie ją znajdę?

Potwierdzenia

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Titi

  • Gdzie jest Titi? [Wskazówki i pytania]

    85 wiadomości
    • Odcinek: 21 Miejsce: Ogród Czas: Podczas szukania wybranego chłopaka w sprawie dekoracji. Dostałam mój upragniony kij <3.
    • Odcinek 37 Miejsce: Park Czas: Zanim udaliśmy się na przystanek autobusowym, kiedy m...
  • Brak titi w odc 29

    2 wiadomości
    • Chodziłam wszędzie, nigdzie jej nie ma, nawet w wskazanym miejscu w tabelce a sprawdziłam kilka razy Ma ktoś inny pomysł?
    • Titi jest do znalezienia na korytarzu na I piętrze podczas szukania uczniów na spotkanie w sali B, ewentualnie jak ich wszyskich znajdzies...