Fandom

Wiki Słodki Flirt

Titi

519stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Titi

Tak naprawdę ma na imię Agata i jest ciotką głównej bohaterki.
W liceum Słodki Amoris będzie odgrywać rolę wróżki, która może nam dać punkty akcji, dolary lub też wyjątkowe przedmioty, takie jak unikatowe akcesoria i inne części garderoby niedostępne w inny sposób.

Chociaż można spotkać się z nią w każdym odcinku, to naprawdę bardzo ciężko ją znaleźć. Zależy to od naszego szczęścia i stopnia ukończenia danego epizodu.
Ludziom wytrwale powtarzającym już zaliczone części gry z pewnością przyda się poradnik gdzie najczęściej można spotkać Titi (patrz koniec artykułu).

Agatha jest z zawodu dentystką. Nie jest znany oficjalny powód jej dziwnego przebrania. Najprawdopodobniej jest to nawiązanie do popularnej historyjki o zębowej wróżce. Dość ironicznie jej ulubionym daniem są słodycze.

W oryginalnej wersji jest naszą ciotką chrzestną - można się tego domyślić, gdyż po francusku Sucrette zwraca się do niej "Auntie", czyli "Ciociu". W wersji polskiej mówi jej po imieniu.

Galeria

Gdzie ją znajdę?

Potwierdzenia

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Titi

  • Gdzie jest Titi? [Wskazówki i pytania]

    75 wiadomości
    • '''Odcinek:'''<span style="font-size:14px;font-weight:normal;"> 33 </span>...
    • U mnie z ciocią wygląda to tak: Odcinek 1 Miejsce: Korytarz czas: Po zaczepkach Amber Prezent: perłowy naszyjnik Odcinek 3 Miejsce: S...
  • Szczęście do Titi - co nam da?

    2 wiadomości
    • Chciałabym w odcinku 15 spotkać Titi. Bardzo mi się podoba ta sukienka. Ale... jest problem. Da się ją spotkać 2 razy? Boję się, że da...
    • Przechodząc odcinek możesz ją spotkać tylko raz. Oczywiście potem możesz zrobić replay i znaleźć ją ponownie. Titi daje albo apar...

Więcej w Fandom

Losowa wiki