Fandom

Wiki Słodki Flirt

Sucrette

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Informacje

Kim jest Sucrette chyba każdy wie.

Su - mówiąc potocznie.
To fikcyjna postać stworzona przez ChiNoMiko. Jest główną bohaterką gry "Słodki Flirt" oraz odłamów tej marki, takich jak komiks czy serial animowany. W dwóch ostatnich przypadkach jest oficjalnie znana jako Lynn Darcy.

To właśnie w nią wcielamy się grając w kolejne odcinki. W grze jest przedstawiona jako niska i drobna nastolatka, co niektóre postaci z gry czasem jej wypominają.

W każdym artykule kolorystycznego wizerunku awatara użyczyła nam maskotka Wikii, Abby.

Historia

Jak dotąd jedyną znaną krewną Su była ciotka Agatha, u nas znana jako Titi, z którą (w wersji komiksowej) Su mieszka. W grze Sucrette mieszka z rodzicami, których będziemy mieli okazję poznać dopiero w odcinku 20. Dowodem na to pod czyim dachem przesiaduje Su w grze może być po sytuacji z wiadrem i Debrą w odcinku "Doskonała maska", gdy Su wraca do domu, jej rodzice są na nią źli. Drugim dowodem jest to, że w kolejnym odcinku Su zaprasza do siebie kolegów i stwierdza, że "dobrze, że jej mama nie zadaje wielu pytań". Imiona jej rodziców to Philippe i Lucia(Filip i Łucja). W wersji animowanej do grona domowników dołączył kot imieniem Plume (franc. "piórko").

Sucrette nie zawsze chodziła do Słodkiego Amorisa, o czym możemy się przekonać podczas pierwszego odcinka. Wcześniej uczęszczała do jednej szkoły razem z Kentinem, ślepo w niej zadurzonym chłopakiem, który zawędrował za nią aż do tego liceum.

Relacje

Su jest lubiana w szkole przez wszystkich z wyjątkiem Amber i jej wiernych przyjaciółek. Sytuacja gwałtownie się zmienia, kiedy do Słodkiego Amorisa przybywa tajemnicza Debra. W dużej mierze to od naszych wyborów dokonanych w czasie gry zależy kto pozostanie naszym sprzymierzeńcem, a kto tymczasowo stanie po przeciwnej stronie barykady.

Przez większość epizodów kierowany przez nas awatar ma na celu poderwanie chłopaka (głównie Nataniela, Kastiela, Lysandra, Armina lub Kentina), który się nam spodobał, jednak nawet poprawnie przeprowadzona rozmowa z wybrankiem naszego serca niekoniecznie musi doprowadzić do randki.

Osobowość

Sucrette w prawie każdym odcinku pomaga w rozwiązywaniu cudzych problemów, a także odnajduje zgubione przez innych przedmioty (które z różnych przyczyn najczęściej chowa do swojej komody). Można z tego wywnioskować iż Su zawsze wprasza się wszędzie, gdzie niekoniecznie ją zapraszją (np.szatnia męska)...

Su nie grzeszy inteligencją, co da się zauważyć nie raz. Można wręcz powiedzieć, że głupota stała się jej znakiem rozpoznawczym.

Na świecie

Imię głównej bohaterki powstało od nazwy gry.
Sucrette to nazwa z  francuskiego oryginału ("Amour Sucré"), jednakże wiadomo, różne wersje-różne imiona:

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Sucrette

Więcej w Fandom

Losowa wiki