FANDOM

SF Uniwersytet baner

Opis

SF Uniwersytet logo

Słodki Flirt - Uniwersytet to francuska otome game stworzona i rozpowszechniona przez Beemoov, studio gier wirtualnych z siedzibą w Nantes (44). Intryga tej darmowej gry dla dziewczyn rozgrywa się cztery lata po ukończeniu liceum Słodki Amoris. Su wraca do miasta, aby zapisać się na ostatni rok studiów.

Romanse, przyjaźnie i problemy młodych dorosłych... Życie na uczelni zapowiada się burzliwie! Odkryj swoją historię w tej francuskiej grze o randkach.

Trailer

Słodki Flirt - Uniwersytet Zwiastun

Słodki Flirt - Uniwersytet Zwiastun

Postacie

Rayan Zaidi jest profesorem historii sztuki współczesnej na Akademii Anteros. Jego sposób nauczania jest jednocześnie intrygujący i wyprowadzający z równowagi. Poza zajęciami jest dosyć przystępny, ale ciężko mu ukryć swoją udręczoną naturę...

Twoja była koleżanka z liceum jest jeszcze bardziej zjawiskowa, niż wcześniej. Olśniewająca i zdeterminowana, Priya studiuje prawo. Cieszy się, że znowu cię odnalazła i zawsze będzie gotowa przyjść ci z pomocą. Może będzie mogła zostać kimś więcej, niż przyjaciółką...

Kastiel jest liderem znanej grupy rockowej Crowstorm. Wierny swojej młodszej wersji z liceum, jest zuchwały i dosyć ciężko się do niego zbliżyć. Jego ironiczne wypowiedzi niejednego wprowadzą w zakłopotanie. Trasy koncertowe zabierają mu wiele czasu, ale czasem wraca na Akademię Anteros, gdzie uczęszcza na zajęcia z muzykologii.

Hyun pracuje jako kelner w Cosy Bear Café. Z pozoru jest dosyć grzeczny, ale lubi imprezować. To opiekuńczy chłopak, który może okazać się prawdziwym wsparciem w obliczu codziennych trudności.

Nataniel bardzo się zmienił od czasów liceum. Były gospodarz klasy i wzorowy uczeń, teraz najwyraźniej ma lepsze zajęcia, niż uczęszczanie na uczelnię. Często można go spotkać na siłowni, gdzie mocno bije w worek treningowy. Ponadto, okoliczni menele go szanują, a nawet się go obawiają... Czyżby coś ukrywał?

Konkurs

Beemove po wstawieniu trailera ogłosiło konkurs w którym każdy użytkownik mógł otrzymać prezent jakim był ekskluzywny prezent podczas premiery gry. Warunkiem otrzymania stroju było uzyskanie odpowiedniego progu polubień trailera na youtube.

SFU konkurs

Na świecie

Podobnie jak poprzednia wersja, Słodki Flirt Uniwersytet również dostępny jest w wielu językach.
Oprócz francuskiego oryginału ("Amour Sucré Campus Life ") istnieje także wersja:

  • amerykańska ("My Candy Love University Life")
  • portugalska ("Amor Doce University Life"),
  • hiszpańska ("Corazón de Melón En la Universidad"),
  • polska ("Słodki Flirt Uniwersytet"),
  • niemiecka ("Sweet Amoris Campusleben"),
  • włoska ("Dolce Flirt all'Universita"),
  • rosyjska ("Сладкий флирт Yниверситет", czyt. "Sladkii Flirt"),
  • brytyjska ("Sweet Crush University Life"),
  • węgierska ("Csábításból jeles Elet a Campuson"),

Mobilna aplikacja

Mobilny SFU - baner
Ikona aplikacji SFU
Aplikację możesz pobrać na system IOS, Android oraz Windows Phone: