FANDOM

Powitanie na SF.

Opis

SF Liceum logo

Słodki Flirt - gra internetowa, symulator randek, cechuje ją wpływ decyzji bohaterki na dalszy przebieg wydarzeń. W grze poznajemy różne postacie, mamy do zrobienia różne zadania, a to z kim zakończymy dany odcinek zazwyczaj zależy od lovometru (im wyższy lovometr z danym chłopakiem tym bardziej cię on lubi) lub twojej odpowiedzi podczas konwersacji. Na końcu każdego odcinka możemy zdobyć jedną, lub kilka ilustracji. Dnia 17.01.2012 roku, gra Słodki Flirt pojawiła się w internecie. 

Trailer

Słodki Flirt - Web Trailer

Słodki Flirt - Web Trailer

Postacie

Do Kastiela trochę ciężko jest się zbliżyć. Nie zawsze wiadomo o czym z nim porozmawiać i o czym myśli, ale w głębi serca jest na pewno sympatyczny. Gdy się nie wkurza można nawet z nim pożartować.

Styl Lysandra mówi sam za siebie. Jest raczej tajemniczy i nie odzywa się za wiele, dlatego czasem nie jest łatwo prowadzić z nim dyskusję. Ceni sobie szczerość i nie lubi, gdy ktoś go miesza w cudze sprawy. Jest najlepszym przyjacielem Kastiela. Pisze piosenki.

Nataniel jest głównym gospodarzem liceum. To rozważny chłopak, z którym raczej łatwo się dogadać. Jest odpowiedzialny, spokojny i nieśmiały. Ciężko znosi krytykę.

Ken. Jego prawdziwe imię to Kentin. Wygląda na to, że bardzo się zmienił odkąd opuścił liceum! Nawet jeżeli wydoroślał w szkole wojskowej, to zachował w sobie część "prawdziwego" Kena!

Armin to brat bliźniak Alexy'ego. Też jest bardzo sympatyczny, ale bardziej dyskretny. Rzadko się denerwuje, jedynie w pewnych sytuacjach.

Na świecie

Dzięki popularności tytułu nasza Sucrette i inni bohaterowie gry stali się poliglotami - ich przygody możemy podziwiać aż w osiemnastu językach świata!
Oprócz francuskiego oryginału ("Amour Sucré") istnieje także wersja:

Mobilna aplikacja

Mobilny SF-Banner
Icone-application-amour-sucre

Aplikację możesz pobrać na system IOS, Android oraz Windows Phone:

Już wkrótce Słodki Flirt na telefonie i tablecie!

full

Wygląd aplikacji:

Soundtrack:

Amour Sucre ~Soundtrack Słodki Flirt ~ Soundtrack

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Słodki Flirt

  • Nowy uczeń w Liceum? *Teorie*

    41 wiadomości
    • Strasznaamber55 napisał(a):89.230.156.173 napisał(a):[...]1 teoria jest bez sensu bo su w 9 odc mówiła nathanielowi że jest jedynaczką ...
    • Alesjaa napisał(a):Laura95PL napisał(a):Imię: Adam Wygląd: Blondyn, oczy brązowe (nie to nie Nataniel), beżowa koszula, brązowa spodni...
  • multikonto a rodzeństwo

    2 wiadomości
    • co mam zrobić by "legalnie" stworzyć konto dla młodszej siostry kiedy sama posiadam już konto na SF 
    • http://www.slodkiflirt.pl/faq.kiss!afficher?numero=62