FANDOM

Informacje
Art

Liceum

Podobno jest najładniejszą dziewczyną w szkole. Mogłyśmy już ją spotkać, ale bliżej ją poznajemy dopiero w 6 odcinku. Jest dziewczyną starszego brata Lysandra - Leo, którego bardzo kocha. Jeżeli pomożemy im wrócić do siebie, to pod koniec odcinka dowiemy się, że kiedyś jej hobby było robienie chłopakom zdjęć z ukrycia. Dlatego też chce nam w zamian za to wszystko dać jedno ze zdjęć, które kiedyś zrobiła (możemy wybrać zdjęcie chłopaka, który najbardziej nam się podoba). Jeżeli zrobimy przeciwnie, czyli będziemy mówić Rozalii, że Leo jej nie chce, damy jej lewy wiersz itd, to ponownie spotkamy ją w 7 odcinku. Wtedy powie nam, że normalnie to już by było po nas, ale - jak twierdzi - zachowa się jak na dorosłą kobietę przystało.
Mimo wszystko (niezależnie od dobrych czy złych stosunków), biorąc pod uwagę wydarzenia z odcinków 16-17, Rozalia okazała się być najlepszą przyjaciółką, osobą na której możesz polegać. W odcinku 27 jest jedyną dziewczyną, która dowiaduje się o Wybranku Serca i stara się pomóc oraz doradzić w kwestiach miłosnych.

W 6 odcinku Rozalia zdradza, że robiła kiedyś chłopakom zdjęcia z ukrycia, żeby potem sprzedawać je dziewczynom.

Uniwersytet

Rozalia to twoja najlepsza przyjaciółka. Ma silny i kapryśny charakter. Jej szczerość jest powalająca, ale jej rady zawsze są bardzo cenne... szczególnie, gdy chodzi o związki miłosne!

Studiuje na kierunku: psychologia kliniczna, psychopatologia i zdrowie psychiczne.

Mieszka razem z Leo.

Jest jedną z osób, które w odcinku 3 brały udział w imprezie zorganizowanej przez Su w jej pokoju w akademiku.

W odcinku 6 dowiadujemy się, że jest w ciąży.

W odcinku 8 odwiedza Su w ambulatorium po tym jak ta zemdlała i przeprasza ją za jej nieodpowiednie zachowanie wobec niej. Przyznaje, że odkąd dziewczyna wróciła do miasta, była egoistyczna i za bardzo na nią naciskała. Czuje się winna, że przyczyniła się tym do naszego zasłabnięcia i że wcześniej nie zdawała sobie sprawy ze swojego złego wpływu na nas. Przynosi nam też w prezencie kwiaty i gigantyczny podarunek z różnymi drobiazgami i ciasteczkami w kształcie kotków, które zrobiła razem z Alexym.
W dalszej części odcinka jest jedną z osób biorących udział w wieczorku w pokoju Hyuna i Morgana zorganizowanym w celu wspólnego pisania pracy magisterskiej.

Reakcje (uniwersytet)

Reakcje (liceum)

Galeria

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypFilipKierownik administracyjnyLuciaNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRafaelRektorSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaFilipJubilerLekarzLuciaLuisPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly