Fandom

Wiki Słodki Flirt

Rozalia

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Informacje
Art

Rozalia

Podobno jest najładniejszą dziewczyną w szkole. Mogłyśmy już ją spotkać, ale bliżej ją poznajemy dopiero w 6 odcinku. Jest dziewczyną starszego brata Lysandra - Leo, którego bardzo kocha. Jeżeli pomożemy im wrócić do siebie, to pod koniec odcinka dowiemy się, że kiedyś jej hobby było robienie chłopakom zdjęć z ukrycia. Dlatego też chce nam w zamian za to wszystko dać jedno ze zdjęć, które kiedyś zrobiła (możemy wybrać zdjęcie chłopaka, który najbardziej nam się podoba). Jeżeli zrobimy przeciwnie, czyli będziemy mówić Rozalii, że Leo jej nie chce, damy jej lewy wiersz itd, to ponownie spotkamy ją w 7 odcinku. Wtedy powie nam, że normalnie to już by było po nas, ale - jak twierdzi - zachowa się jak na dorosłą kobietę przystało.
Mimo wszystko (niezależnie od dobrych czy złych stosunków) biorąc pod uwagę wydarzenia z odcinków 16-17 Rozalia okazała się najlepszą przyjaciółką, osobą na której możesz polegać. W odcinku 27 jest jedyną dziewczyną, która dowiaduje się o Wybranku Serca i stara się pomóc oraz doradzić w kwestiach miłosnych.

Reakcje

Galeria

Ilustracje

Więcej w Fandom

Losowa wiki