FANDOM

Informacje
Art

Rayan

Rayan Zaidi jest profesorem historii sztuki współczesnej na Akademii Anteros. Jego sposób nauczania jest jednocześnie intrygujący i wyprowadzający z równowagi. Poza zajęciami jest dosyć przystępny, ale ciężko mu ukryć swoją udręczoną naturę...

W odcinku 1 dowiadujemy się, że lubi czytać książki Oscara Wilde'a. Podczas naszego pierwszego spotkania z nim cytuje fragment z jednej z jego powieści - "Portret Doriana Graya".

W odcinku 2 wspomina na swoich zajęciach o "Grze o tron". Zdradza studentom, że ten temat jest przewidziany w programie, gdyż nie ma nic bardziej współczesnego niż sztuka na małym ekranie.

W odcinku 3 pomaga nam wyjść cało z przykrej sytuacji, kiedy sprzedawca w sklepie grozi wezwaniem policji, ponieważ chcemy kupić alkohol nie mając przy sobie dowodu tożsamości. Jeśli pójdziemy z nim później poszukać naszego dokumentu, zdradza nam, że lubi oglądać filmy bożonarodzeniowe jak „To właśnie miłość". Jest też wielbicielem science-fiction, a „Piąty element", „Matrix" i „Gwiezdne wojny" to jego ulubione filmy z tego gatunku.

W odcinku 6 pytamy go dlaczego wybrał nauczanie historii sztuki współczesnej. Odpowiada nam wtedy, że od dziecka rodzice zabierali go do wielu muzeów w kraju, co bez wątpienia przyczyniło się do jego wyboru. Podoba mu się, że analizując jakieś dzieło sztuki nie ma jednej ustalonej prawdy i każdy odbiera je inaczej. Dowiadujemy się też, że rozpoczął studia kiedy był bardzo młody i wykorzystał okazję, żeby podróżować.

W odcinku 7 mówi na swoich zajęciach, że ma 33 lata.
Dowiadujemy się też później, że często przychodzi do butiku Leo i że tam się poznali. Uważa, że ich relacja to jeszcze nie przyjaźń, ale chłopak jest jednym z niewielu jego znajomych w tym mieście. To on zaprosił naszego profesora na spotkanie na plaży.
Kiedy go spotykamy mówi nam, że zazwyczaj nie przepada za plażami, o wiele bardziej woli góry.

W odcinku 8 dowiadujemy się, że zna on ojca głównej bohaterki. Mężczyźni poznali się pięć lat temu na koncercie zespołu Deep Purple i śpiewali razem piosenkę „Smoke on the Water". Ponowne spotkanie po latach zapoczątkowało ich przyjaźń.
W tym samym odcinku zdradza nam, że miał żonę, Chloe, która zginęła siedem lat temu w strzelaninie w centrum handlowym. Wspomina, że poznali się w liceum i pobrali się mając po 23 lata. Mówi, że nie zawsze było różowo, ale bardzo ją kochał, a kiedy odeszła, był załamany.

Reakcje

Galeria

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypKierownik administracyjnyNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRafaelRektorRodzice SucretteSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaLekarzPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceRodzice SucretteSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly