FANDOM

Informacje
Art

Liceum

Nowa uczennica, którą poznajemy w odcinku 27. Urodziła się w Indiach i mieszkała tam do 6 roku życia. Przez pracę swojego taty wraz z rodziną musiała często się przeprowadzać. Jest bardzo miłą, pogodną osobą oraz posiada umiejętność łatwego nawiązywania znajomości, przez co Sucrette jest o nią zazdrosna. Ciężko ją przejrzeć... i lepiej z nią nie zadzierać!

W 27 odcinku wspomina o swoich siostrach, nie jest jednak sprecyzowane jak liczne jest jej rodzeństwo.

Amber próbowała ściąć jej włosy w ramach zemsty za odmowę dołączenia do jej paczki. Priya mówi wtedy, że miała kiedyś krótkie włosy i nie przeszkadzałaby jej taka fryzura.

Jest bardzo inteligentna i spostrzegawcza - jako jedyna zauważyła, że Su i jej WS są parą.

Jest biseksualna.
Wcześniej mieszkała na Polinezji, a jeszcze trochę wstecz w Tokio, gdzie miała chłopaka. Podczas pobytu w San Francisco była w związku z dziewczyną o imieniu Olivia. Bardzo przeżyła rozstanie z nią.

Uniwersytet

Była koleżanka z liceum jest jeszcze bardziej zjawiskowa, niż wcześniej. Olśniewająca i zdeterminowana, Priya studiuje prawo. Cieszy się, z ponownego spotkania naszej postaci i zawsze będzie gotowa przyjść nam z pomocą. Może będzie mogła zostać kimś więcej, niż przyjaciółką...

W 3 odcinku na zajęciach z samorozwoju Priya zdradza, że jej rodzina przez całe życie uciekała z rodzinnego kraju, ścigana przez rząd, który chciał ukryć obciążającą sprawę. Jej rodzice prowadzili kampanię na rzecz praw kobiet w Indiach i uznania problemu przemocy wobec kobiet w tym kraju. Znaleźli oni film, który mógł pogrążyć członka parlamentu. Nagranie nigdy nie ujrzało światła dziennego, a Priya i jej zagrożona rodzina musieli się ukrywać przez wiele lat. Dziewczyna dodaje, że minął rok, odkąd ta gehenna się skończyła. Cała ta sprawa popchnęła ją do tego, żeby studiować prawo i zrobić specjalizację z prawa międzynarodowego.

W 4 odcinku dowiadujemy się, że zawsze ma nieco wyższą temperaturę ciała niż inni. Kiedy była mała, jej siostry nazywały ją przez to "termoforkiem".

W 5 odcinku mówi nam, że często przychodzi na stołówkę wieczorową porą, żeby trochę popisać (obecnie pracuje nad romansem i historią zaginięcia w San Francisco).
Jeśli to ona pomaga nam w kawiarni w dalszej części odcinka, to dowiadujemy się, że pracowała już kiedyś jako kelnerka.

Reakcje (uniwersytet)

Reakcje (liceum)

Galeria

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypKierownik administracyjnyNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRektorSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaLekarzPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceRodzice SucretteSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly