FANDOM

Informacje
Art

Liceum

Nowa uczennica, którą poznajemy w odcinku 27. Urodziła się w Indiach i mieszkała tam do 6 roku życia. Przez pracę swojego taty wraz z rodziną musiała często się przeprowadzać. Jest bardzo miłą, pogodną osobą oraz posiada umiejętność łatwego nawiązywania znajomości, przez co Sucrette jest o nią zazdrosna. Ciężko ją przejrzeć... i lepiej z nią nie zadzierać!

W 27 odcinku wspomina o swoich siostrach, nie jest jednak sprecyzowane jak liczne jest jej rodzeństwo.

Amber próbowała ściąć jej włosy w ramach zemsty za odmowę dołączenia do jej paczki. Priya mówi wtedy, że miała kiedyś krótkie włosy i nie przeszkadzałaby jej taka fryzura.

Jest bardzo inteligentna i spostrzegawcza - jako jedyna zauważyła, że Su i jej WS są parą.

Jest biseksualna.
Wcześniej mieszkała na Polinezji, a jeszcze trochę wstecz w Tokio, gdzie miała chłopaka. Podczas pobytu w San Francisco była w związku z dziewczyną o imieniu Olivia. Bardzo przeżyła rozstanie z nią.

Uniwersytet

Była koleżanka z liceum jest jeszcze bardziej zjawiskowa, niż wcześniej. Olśniewająca i zdeterminowana, Priya studiuje prawo. Cieszy się, z ponownego spotkania naszej postaci i zawsze będzie gotowa przyjść nam z pomocą. Może będzie mogła zostać kimś więcej, niż przyjaciółką...

W 3 odcinku na zajęciach z samorozwoju Priya zdradza, że jej rodzina przez całe życie uciekała z rodzinnego kraju, ścigana przez rząd, który chciał ukryć obciążającą sprawę. Jej rodzice prowadzili kampanię na rzecz praw kobiet w Indiach i uznania problemu przemocy wobec kobiet w tym kraju. Znaleźli oni film, który mógł pogrążyć członka parlamentu. Nagranie nigdy nie ujrzało światła dziennego, a Priya i jej zagrożona rodzina musieli się ukrywać przez wiele lat. Dziewczyna dodaje, że minął rok, odkąd ta gehenna się skończyła. Cała ta sprawa popchnęła ją do tego, żeby studiować prawo i zrobić specjalizację z prawa międzynarodowego.

Reakcje

Galeria