Wikia

Wiki Słodki Flirt

Odcinek 8

Dyskusja0
352strony na
tej wiki

Episode 8

Odcinek na francuskiej wersji gry miał premierę 26.08.2011r.
Odcinek na polskiej wersji gry miał premierę 22.05.2012r.

Odcinek 8 - Powtórki do sprawdzianów00:16

Odcinek 8 - Powtórki do sprawdzianów

Powtórki do sprawdzianów

Na samym początku gry spotkasz Peggy. Jest zawiedziona, że okłamałaś ją poprzednim razem, ale i tak podzieli się z Tobą informacją na temat biegu na orientację.

  • Porozmawiaj o biegu na orientację z innymi uczniami do momentu, aż odblokujesz nowe zadanie.

Będziesz musiała porozmawiać z:

Kastielem
Lysandrem (sala gimnastyczna)
Iris (poprosi cię o notatki z lekcji)
Natanielem (klatka schodowa)

Będziesz też musiała porozmawiać z Klementyną lub Kim. Musisz odblokować dialog z co najmniej jedną z tych dziewczyn.

To zadanie zostanie zaliczone podczas rozmowy z Natanielem, który przypomni ci, że jutro są sprawdziany.

Następnie spotkasz dyrektorkę, która odeśle cię do domu.

Następnego dnia

Idź do szkoły i spotkaj się z Iris. Możliwe, że Lysander powie ci, że Iris jest na końcu korytarza.

  • Znajdź w szkole puste pomieszczenie, w którym będziesz mogła w spokoju powtórzyć lekcje

Jeżeli podczas piżama party wybrałaś jednego z trzech głównych chłopaków (Nataniel, Kastiel lub Lysander) to będziesz mogła odblokować dodatkowe zadanie i spotkać się z Amber.
W przeciwnym razie: - Znajdź w szkole puste pomieszczenie, w którym będziesz mogła w spokoju powtórzyć lekcje.

  • Porozmawiaj z jedynym z chłopaków o tym, co zrobiła Amber albo udawaj, że nic nie wiesz.

--> Udawaj, że nic nie wiesz
Twoja rozmowa będzie krótka. Na nowo zaczniesz szukać miejsca, w którym będziesz mogła się pouczyć.

--> Porozmawiaj z nim o Amber
Rozmawiasz z chłopakiem, a potem szukasz sali, w której możesz się pouczyć.

  • Znajdź w szkole puste pomieszczenie, w którym będziesz mogła w spokoju powtórzyć lekcje

Musisz iść do pomieszczenia, w którym spotkasz chłopaka, z którym masz najwyższy lovometr.

  • Kup w sklepie coś do jedzenia, wróć do liceum i odblokuj nowe zadanie

Musisz kupić przekąski na bazarze. Wystarczy, że potem przejdziesz się po korytarzu, aby odblokować nowe zadanie.

  • Znajdź Amber i spróbuj odzyskać to, co ci ukradła.

Znajdziesz Amber na klatce schodowej

WYBÓR
--> Zemścij się na Amber
--> Nic nie rób

--> Zemścij się na Amber

Masz do wyboru trzy opcje:
1. Zabierz ściągawki Amber. (Amber znajduje się często na końcu korytarza)

  • Znajdź jakiś sposób, żeby zabrać Amber jej ściągawki

Po rozmowie z Amber masz nowy pomysł na zemstę.

  • Wróć spotkać się z Amber i podaj jej złe odpowiedzi do ściągawek

Odblokujesz teraz zadanie:

  • Poproś kolegów z klasy, aby pomogli ci w nauce. »

2. Wymyśl coś innego (Amber znajduje się często na końcu korytarza)

  • Kup środek przeczyszczający na bazarze, wróć do szkoły i zabierz dyskretnie Amber butelkę z wodą

Twoja postać ma pomysł, aby dodać środek przeczyszczający do butelki z wodą Amber. Możesz:
• zrezygnować z zemsty
• zabrać jej ściągawki
• zdecydować się na pomysł ze środkiem przeczyszczającym

Gdy podejmiesz decyzję nie będziesz mogła już jej zmienić. Zdobędziesz butelkę i odblokujesz nowe zadanie.

  • Idź do klubu ogrodników, aby pomieszać wodę ze środkiem przeczyszczającym

Teraz musisz podrzucić wodę do torby Amber. Potem dalej będziesz szukać kogoś kto pomoże ci w nauce.

3. Nic nie rób.
Po zastanowieniu stwierdzasz, że nie chcesz się zniżać do poziomu Amber. Musisz teraz znaleźć kogoś kto pomoże ci w nauce.

--> Nic nie rób
Spotkaj się z Amber na końcu korytarza. Odblokujesz nowe zadanie.

  • Poproś kogoś, żeby ci pomógł odzyskać to, co do ciebie należy

Poszukaj Violetty w klubie ogrodników, a potem spotkaj się z Amber.

  • Poproś kolegów z klasy, aby pomogli ci w nauce

Będziesz musiała porozmawiać kilka razy z chłopakiem, z którym masz najwyższy lovometr zanim pomoże ci przy nauce... lub nie...

By dostać ilustrację musisz wybrać dobrą odpowiedź:

Nataniel: Chciałbym, ale problem w tym, że obiecałem Melanii, że pomogę jej przy nauce...
A. Okej, rozumiem... Szkoda.
B. Och, nie... Naprawdę chciałam pouczyć się właśnie z tobą... (ILUSTRACJA)

Kastiel: Odpuść sobie. Cały dzień się tym zajmowałaś. Nie masz ochoty porobić coś innego?
A. Tak... Masz rację.
B. Nie, serio wolę się pouczyć. (ILUSTRACJA)

Lysander: Wiesz, ogólnie to wolę uczyć się sam. A przed sprawdzianami lubię pójść się przewietrzyć.
A. ... Okej, pomoc by mi się bardzo przydała, no ale rozumiem. (ILUSTRACJA)

  • Znajdź salę B, w której jest sprawdzian.

Klasa znajduje się w drugim korytarzu.

Po napisaniu sprawdzianu nadchodzą WAKACJE!

Odpowiedzi z testu:

Odpowiedzi z testu

Odpowiedzi z testu (Kliknij żeby powiększyć)

Pytania ver.2

Pytania które pojawiły się w Walentynki

Odc. 8 Rzeczy

8 Stroje

  • Nauka z Lysandrem
  • Nataniel pomaga nam w nauce
  • Kastiel przynosi nam jakiś prowiant XD

[en:Episode 8 Guide]]

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Odcinek 8

  • sprawdziany

    2 wiadomości
    • w którym odc jest pierwszy sprawdzian
    • Najprawdopodobniej w 8 odcinku.
  • " Replay historia "

    2 wiadomości
    • czy gdy wezmę "replay historia" w odcinku 8 to idąc na randkę z tym samym chłopakiem którym byłam wcześniej to czy będę musiała kupyw...
    • Nie, strój będzie w twojej szafie, więc kiedy wyświetli ci się ramka ze strojami do wyboru, strój który już masz powinien kosztować "0$"

Więcej od Wikii