Wikia

Wiki Słodki Flirt

Odcinek 8

Dyskusja0
346stron na
tej wiki

Episode 8

Odcinek na francuskiej wersji gry miał premierę 26.08.2011r.
Odcinek na polskiej wersji gry miał premierę 22.05.2012r.

Powtórki do sprawdzianów

Na samym początku gry spotkasz Peggy. Jest zawiedziona, że okłamałaś ją poprzednim razem, ale i tak podzieli się z Tobą informacją na temat biegu na orientację.

  • Porozmawiaj o biegu na orientację z innymi uczniami do momentu, aż odblokujesz nowe zadanie.

Będziesz musiała porozmawiać z:

Kastielem
Lysandrem (sala gimnastyczna)
Iris (poprosi cię o notatki z lekcji)
Natanielem (klatka schodowa)

Będziesz też musiała porozmawiać z Klementyną lub Kim. Musisz odblokować dialog z co najmniej jedną z tych dziewczyn.

To zadanie zostanie zaliczone podczas rozmowy z Natanielem, który przypomni ci, że jutro są sprawdziany.

Następnie spotkasz dyrektorkę, która odeśle cię do domu.

Następnego dnia

Idź do szkoły i spotkaj się z Iris. Możliwe, że Lysander powie ci, że Iris jest na końcu korytarza.

  • Znajdź w szkole puste pomieszczenie, w którym będziesz mogła w spokoju powtórzyć lekcje

Jeżeli podczas piżama party wybrałaś jednego z trzech głównych chłopaków (Nataniel, Kastiel lub Lysander) to będziesz mogła odblokować dodatkowe zadanie i spotkać się z Amber.
W przeciwnym razie: - Znajdź w szkole puste pomieszczenie, w którym będziesz mogła w spokoju powtórzyć lekcje.

  • Porozmawiaj z jedynym z chłopaków o tym, co zrobiła Amber albo udawaj, że nic nie wiesz.

--> Udawaj, że nic nie wiesz
Twoja rozmowa będzie krótka. Na nowo zaczniesz szukać miejsca, w którym będziesz mogła się pouczyć.

--> Porozmawiaj z nim o Amber
Rozmawiasz z chłopakiem, a potem szukasz sali, w której możesz się pouczyć.

  • Znajdź w szkole puste pomieszczenie, w którym będziesz mogła w spokoju powtórzyć lekcje

Musisz iść do pomieszczenia, w którym spotkasz chłopaka, z którym masz najwyższy lovometr.

  • Kup w sklepie coś do jedzenia, wróć do liceum i odblokuj nowe zadanie

Musisz kupić przekąski na bazarze. Wystarczy, że potem przejdziesz się po korytarzu, aby odblokować nowe zadanie.

  • Znajdź Amber i spróbuj odzyskać to, co ci ukradła.

Znajdziesz Amber na klatce schodowej

WYBÓR
--> Zemścij się na Amber
--> Nic nie rób

--> Zemścij się na Amber

Masz do wyboru trzy opcje:
1. Zabierz ściągawki Amber. (Amber znajduje się często na końcu korytarza)

  • Znajdź jakiś sposób, żeby zabrać Amber jej ściągawki

Po rozmowie z Amber masz nowy pomysł na zemstę.

  • Wróć spotkać się z Amber i podaj jej złe odpowiedzi do ściągawek

Odblokujesz teraz zadanie:

  • Poproś kolegów z klasy, aby pomogli ci w nauce. »

2. Wymyśl coś innego (Amber znajduje się często na końcu korytarza)

  • Kup środek przeczyszczający na bazarze, wróć do szkoły i zabierz dyskretnie Amber butelkę z wodą

Twoja postać ma pomysł, aby dodać środek przeczyszczający do butelki z wodą Amber. Możesz:
• zrezygnować z zemsty
• zabrać jej ściągawki
• zdecydować się na pomysł ze środkiem przeczyszczającym

Gdy podejmiesz decyzję nie będziesz mogła już jej zmienić. Zdobędziesz butelkę i odblokujesz nowe zadanie.

  • Idź do klubu ogrodników, aby pomieszać wodę ze środkiem przeczyszczającym

Teraz musisz podrzucić wodę do torby Amber. Potem dalej będziesz szukać kogoś kto pomoże ci w nauce.

3. Nic nie rób.
Po zastanowieniu stwierdzasz, że nie chcesz się zniżać do poziomu Amber. Musisz teraz znaleźć kogoś kto pomoże ci w nauce.

--> Nic nie rób
Spotkaj się z Amber na końcu korytarza. Odblokujesz nowe zadanie.

  • Poproś kogoś, żeby ci pomógł odzyskać to, co do ciebie należy

Poszukaj Violetty w klubie ogrodników, a potem spotkaj się z Amber.

  • Poproś kolegów z klasy, aby pomogli ci w nauce

Będziesz musiała porozmawiać kilka razy z chłopakiem, z którym masz najwyższy lovometr zanim pomoże ci przy nauce... lub nie...

By dostać ilustrację musisz wybrać dobrą odpowiedź:

Nataniel: Chciałbym, ale problem w tym, że obiecałem Melanii, że pomogę jej przy nauce...
A. Okej, rozumiem... Szkoda.
B. Och, nie... Naprawdę chciałam pouczyć się właśnie z tobą... (ILUSTRACJA)

Kastiel: Odpuść sobie. Cały dzień się tym zajmowałaś. Nie masz ochoty porobić coś innego?
A. Tak... Masz rację.
B. Nie, serio wolę się pouczyć. (ILUSTRACJA)

Lysander: Wiesz, ogólnie to wolę uczyć się sam. A przed sprawdzianami lubię pójść się przewietrzyć.
A. ... Okej, pomoc by mi się bardzo przydała, no ale rozumiem. (ILUSTRACJA)

  • Znajdź salę B, w której jest sprawdzian.

Klasa znajduje się w drugim korytarzu.

Po napisaniu sprawdzianu nadchodzą WAKACJE!

Odpowiedzi z testu:

Odpowiedzi z testu
Odpowiedzi z testu (Kliknij żeby powiększyć)
BigLisaDodany przez BigLisa
Pytania ver.2
Pytania które pojawiły się w Walentynki
MatrixMartisDodany przez MatrixMartis

Odc. 8 Rzeczy

8 Stroje

  • Nauka z Lysandrem
  • Nataniel pomaga nam w nauce
  • Kastiel przynosi nam jakiś prowiant XD

[en:Episode 8 Guide]]

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Odcinek 8

  • Violetta

    2 wiadomości
    • Chodze i chodze do tego klubu ogrodników a jej tam nie ma(Violetty)! Kiedy ona tam wreście będzie zmarnowałam już chyba 70 lub więcej PA!
    • O nie, to straszne, zmarnowane PA , no chyba się uwzięli na ciebie!   NIKT nie wie, gdzie konkretnie pojawia się postać, bo to sprawa LOSO...
  • Jaką opcję ?

    2 wiadomości
    • Co najlepiej wybra zemste na Amber czy odpuszczenie sb co wy wybraliście?
    • Ekhem, ja wybrałam zemstę~ Cóż, to czy lepiej się zemścić czy nie zależy według mnie jedynie od tego, czy chcesz wydać więcej PA i $ czy nie.

Więcej od Wikii