Fandom

Wiki Słodki Flirt

Odcinek 32

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja6 Share

Episode 32.png

Odcinek na francuskiej i polskiej wersji gry miał premierę 13.10.2016r.

Odcinek 32 - Żyjmy szczęśliwie, żyjmy w ukryciu00:31

Odcinek 32 - Żyjmy szczęśliwie, żyjmy w ukryciu

Żyjmy szczęśliwie, żyjmy w ukryciu

Na początku odcinka pojawiamy się w naszym pokoju.

Jeśli twoim wybrankiem jest Lysander:

Su rozmyśla nad swoją ostatnią wizytą w szpitalu i decyduje się wybrać tam ponownie. Aby nie zamartwiać rodziców postanawia zjeść z nimi śniadanie.

  • Zjedz śniadanie.

Schodzimy do salonu. Spotykamy tam mamę Su, która informuje nas, że razem z tatą zdjęła nam szlaban. Podczas dalszej rozmowy z rodzicielką bohaterka nie potrafi dłużej dusić informacji o wszystkich skutkach wypadku i wyjawia matce, że Lysander jej nie pamięta. Po wyjaśnieniach zjadają razem śniadanie.

  • Wróć do szpitala i spotkaj się z Lysandrem.

Udajemy się na przystanek autobusowy. Su przypomina sobie, że w niedzielę kursuje mało autobusów, więc musimy jeszcze poczekać.

  • Poczekaj na następny autobus.

Spotykamy Iris przy kafejce. Następnie wracamy na przystanek, gdzie już czeka na nas autobus, kupujemy bilet (10$) i możemy jechać.

Wchodząc do szpitala, do windy, spotykamy tam jakże (nie)miłą panią pielęgniarkę, z którą (na szczęście) jedynie się witamy. Wychodzimy na korytarz. Spotykamy drugą pielęgniarkę, która mówi nam, że Lysander robi duże postępy oraz, aby poczekać z odwiedzinami do momentu, aż lekarz wyjdzie z jego sali. W tym czasie musimy trochę pochodzić po szpitalu.

- Rozalia - przed szpitalem;
- Milsza pielęgniarka - kafejka. Informuje ona nas, że można już odwiedzić chłopaka.

W trakcie rozmowy z Lysandrem dowiadujemy się, że nie pamięta on też innych osób m.in. bliźniaków, Kentina czy Priyi. Su przypomina sobie o jego notatniku i postanawia wyjść z pokoju.

  • Przemyśl wszystko w ustronnym miejscu.

- w windzie wpadamy na pielęgniarkę;
- przed szpitalem Su postanawia przemyśleć sprawę notatnika Lysandra (po kilku wejściach xD).

  • Poszukaj lekarza i zapytaj o opinię w sprawie notatnika.

W recepcji spotykamy pielęgniarkę. Mówi, że lekarz Lysandra jest aktualnie na bloku operacyjnym i wróci za około 3 godziny, więc Sucrette pyta o zdanie ją. Według niej to dobry pomysł, ponieważ dowie się informacji o przeszłych wydarzeniach "od siebie". Su decyduje się odnaleźć jego notatnik.

  • Wróć do sali Lysandra.

Na szczęście okazuje się, że chłopak pamięta o swoim notatniku, jednak nie wie, gdzie może być. Proponuje on nam, by zapytać o to Kastiela. Po Lysandra przychodzi pielęgniarka, by zabrać go na jednogodzinne badania, więc musimy wracać już do domu

  • Wróć do domu.

Wychodząc przed szpital automatycznie przenosimy się przed szkołę. Udajemy się do naszego domu, a potem pokoju.

Jeśli twoim wybrankiem jest inny chłopak:

Schodzimy do salonu. Spotykamy tam mamę Su, która informuje nas, że razem z tatą zdjęła nam szlaban. Po śniadaniu wracamy do pokoju i dzwonimy do swojego chłopaka. Proponujemy mu wspólne spotkanie.

Przed kafejką lub przed szkoła wpadamy na Iris i opowiadamu jej o wizycie u Lysandra. Dopiero po tej rozmowie spotykamy swojego chłopaka przy wejściu do parku.

Po dalszym spacerze Su chce się pić, a ponieważ wszystko jest zamknięte, stwierdza, że najlepiej wstąpić do jej domu. Idzie pierwsza, aby upewnić się, że nikogo nie ma.

A. (Ale boję się, że ktoś nas zaskoczy. Wezmę tylko butelkę wody i wychodzimy.)
B. (Zadzwonię do cioci i upewnię się, że mama już tam jest. Mam nadzieję, że to nie będzie wyglądać podejrzanie.)
C. (Chyba gwiazdy mi dzisiaj sprzyjają!) +

W momencie gdy Su zaprosiła chłopaka do pokoju... w mieszkaniu pojawiła się jej mama. Su upycha chłopaka w szafie. Dopiero kilku kursach po mieszkaniu udaje jej się wyprowadzić ukochanego z domu w tajemnicy.

Następnego dnia

  • Idź do szkoły.

Wychodzimy z domu. Przed szkołą spotykamy Priyę. Udajemy się razem z nią na lekcję z panem Savinem.

  • Idź na lekcję plastyki.

- Sala A - Kim (opcjonalnie);
- Klatka schodowa - Klementyna.

Udajemy się na pierwsze piętro. Sala od plastyki znajduje się na przeciwko sali biologicznej.
W sali wita nas pan Savin, którego przepraszamy za spóźnienie. Z racji, że zostało mało miejsc Priya siada z Kim, a nasza Su z Klementyną. Podczas zajęć będziesz musiała mieszać kolory masz na to 1 minutę.
Po skończonej lekcji postanawiamy porozmawiać z Rozalią.

  • Porozmawiaj z Rozalią.

Zanim spotkamy naszą przyjaciółkę, natkniemy się na kilka osób:
- Armin - 1 piętro;
- pani Delanay - sala biologiczna;
- Amber, Li i Charlotte - klatka schodowa;
- Iris i Melania - klub ogrodników/pokój gospodarzy;
Rozalia i Alexy - szatnia/sala B albo sama Rozalia - piwnica.

Idziemy na korytarz przed pokojem nauczycielskim, by zaczekać na Kastiela, jednak nie zjawia się tam, a my musimy iść na zajęcia. Lekcje się kończą, a czerwonowłosego ani widu, ani słychu. Notatnika też brak.

  • Przejdź się po sklepach w centrum miasta.

Su postanawia iść na mały shopping. Należy przejść do Sklepów grając w odcinek. Mamy wybór kupna koszulki nocnej (aby w razie czego chłopak mógł ją zobaczyć w czymś bardziej "sexy") albo nowego zestawu ciuchów.
Piżama - 70$ (do ilustracji z Rozalią),
Strój - 180$ (do ilustracji z Lysandrem oraz/lub z Peggy i Klementyną)

Wracamy do domu, skąd przeniesiemy się do szkoły.

  • Zapytaj Kastiela, czy wie, gdzie znaleźć notatnik.

- Armin - biblioteka / Kentin - sala biologiczna;
- Klementyna - sala A;
- Priya z panem Savinem - sala B;
- Iris - dziedziniec;
- Amber z Li - szatnia;
Następnie spotykamy Kastiela w piwnicy.

  • Otwórz szafkę Lysandra.

Jego szafka znajduje się na korytarzu przed klatką schodową.
Kod do niej to 2211 (data jego urodzin).

  • Wróć do szpitala i daj notatnik Lysandrowi.

Spotykamy pielęgniarkę na recepcji, która mówi nam, że od razu możemy go odwiedzić, jednak Lysa nie ma w pokoju.
Na korytarzu na 3 piętrze spotykamy pielęgniarkę Felicje, doktora, dopiero potem Lysandra (korytarz/winda). Po rozmowie z nim wychodzimy że szpitala.

  • Idź na przystanek autobusowy i wróć do domu.

Wychodzimy ze szpitala.
Su ma dosyć ukrywania prawdy. Chce powiedzieć, kim jest dla Lysandra./Nasza bohaterka zgubiła w szpitalu klucze.
Postanawia się do niego wrócić.

  • Tego już za wiele... Powiedz Lysandrowi o ...

albo

  • Wróc do szpitala i poszukaj kluczy

Wracamy do Lysandra/Pod łóżkiem Lysandra znajdujemy nasze klucze, a chłopaka znowu tam nie ma. Jednak po chwili otwierają się drzwi. Su przestraszona mówi "D-Duch?". Cóż, duchem tym okazał się Lysander, któremu przez reakcje Su przypomniały się jakieś wydarzenia. Nie dowiadujemy się jakie, ponieważ pielęgniarka (oczywiście Felicja) wygania nas podejrzewając o robienie jakiś niestworzonych rzeczy. Wracamy do domu.

  • Idź do szkoły.

Rano udajemy się do szkoły. Zanim tam dojdziemy na przystanku widzimy Klementynę całującą się z jakimś chłopakiem.

Przed szkołą jesteśmy świadkami wyśmiewania się Amber i spółki z chłopaka Klementyny i zdruzgotanej przez ich zachowanie dziewczyny. Mamy wybór obronić Klem lub zignorować wydarzenie.
Jeżeli chcemy później uzyskać ilustrację z Peggy i Klementyną, należy ją obronić.

  • Idź na lekcję chemii.

Idziemy prosto na lekcję, jedynie przed salą Nathaniel pyta nas, co wywołało taki stan u Klementyny.

Na lekcji panuje lekki gwar spowodowany plotkami na już nam znany temat. Klementyna nie wytrzymuje komentarzy o jej ukochanym i z płaczem wybiega z sali. Postanawiamy ją znaleźć. Nie idziemy jednak same, pani od chemii wyznacza nam Peggy do pomocy.

  • Znajdź Klementynę!

- korytarz - pan Perrick i dyrektorka;
- sala gimnastyczna - pan Borys;
Klementyna ukryła się w szatni.

Po rozmowie z Klementyną na dziedzińcu (możliwa ilustracja) zdajemy sobie sprawę z tego, że dawno nie rozmawiałyśmy z Rozalią. Su postanawia urządzić babski wieczorek.

  • Zaproś Rozalię na noc.

Zanim spotkamy białowłosą natkniemy się na:
- Priyę - korytarz/dziedziniec;
- Charlotte - sala B/1 piętro;
- Armina i Kentina - klatka schodowa/dziedziniec;
- Alexy'ego i Violettę - sala plastyczna/ogród;
- Nataniela i Kim - sala A;
- Kastiela - piwnica;
Koniec końców Rozalię spotykamy w ogrodzie/sali od plastyki/szatni.

  • Zapytaj rodziców, czy możesz zaprosić Rozalię na noc.

Wracamy do domu. Przechodząc koło kafejki spotykamy Iris i jej barta Tomasa. Niestety nie mamy czasu na rozmowę, więc idziemy dalej. W parku spotykamy dyrektorkę i Kiki. W domu pytamy o pozwolenie na urządzenie małego babskiego wieczorku rodziców, którzy oczywiście się zgadzają. Aby zdobyć ilustrację należy kupić koszulę nocną oraz wybrać odpowiedź:
C. To rozmowa o sprawach sercowych Amber tak cię nudzi?

  • Idź do sali plastycznej

Po prostu pójdź do sali plastycznej na 1 piętrze, gdzie otrzymasz ocenę ze swojej pracy wykonanej wcześniej.

  • Czas opuścić szkołę.

Idziemy na dziedziniec skąd automatycznie wyrzuca nas przed szkołę gdzie spotykamy Lysandra. W zależności czy jest naszym WS i czy kupiliśmy strój dzienny a nie piżamę dostaniemy ilustrację lub nie.

KONIEC ODCINKA

32Stroje.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki