Wiki Słodki Flirt

Odcinek 22

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja3 Udostępnij

Episode 22.png

Odcinek na francuskiej wersji gry miał premierę 11.06.2014r.
Odcinek na polskiej wersji gry miał premierę 7.07.2014r.

Odcinek 22 - Akt 3 - Gra w podchody00:36

Odcinek 22 - Akt 3 - Gra w podchody

Akt III - Gra w podchody

  • Zostań z Rozalią i zapytaj wszystkich, co myśleli o kostiumach...

Chodzisz z Rozalią dopóki nasza Su nie powie jej, że powinna wypytywać o kostiumy z Alexy'm.

  • Porozmawiaj trochę z innymi uczniami zanim wrócisz do rodziców.

Musisz trochę pochodzić i powymieniać parę dialogów z rodzicami i kolegami.

  • Czas na zabawę w podchody!

Podczas tej części odcinka będziesz musiała znaleźć trzy przedmioty, które zostały ukryte w wystroju gry. Gdy uda ci się je znaleźć, będziesz musiała odpowiedzieć na pytanie lub rozwiązać zagadkę. Trzeba wybrać jeden z trzech przedmiotów, który będzie rozwiązaniem zagadki!

  • Znajdź kaktusa, zegar i latawca, aby móc odpowiedzieć na zagadkę!

Po znalezieniu wszystkich przedmiotów, musimy odpowiedzieć na zagadkę.
Mogę być słońcem, mogę być piaskiem i mogę być ptakiem. Kim jestem?
A. Zostawiamy zegar...
B. Zostawiamy kaktus...
C. Zostawiamy latawiec...

Po znalezieniu wszystkich przedmiotów, odpowiadamy na pytanie.
Co przedstawia obraz René Magritta "To nie jest fajka"?
A. Wydaje mi się, że fajkę!
B. Wydaje mi się, że brązowy kwiat!
C. Wydaje mi się, że patyk!

Po znalezieniu wszystkich przedmiotów, odpowiadamy na ostatnie pytanie.
Jestem instrumentem dętym blaszanym i mam bardzo oryginalny kształt. Czym jestem?
A. Wydaje mi się, że chodzi o trójkąt!
B. Wydaje mi się, że chodzi o spinacz!
C. Wydaje mi się, że chodzi o flet!
D. Zaraz wracam! Idę poszukać Alexy’ego!

  • Skoro znalazłaś już wszystkie przedmioty, to idź się spotkać z panem Frazowskim!

Pana Frazowskiego znajdziesz na sali gimnastycznej. Jeśli dobrze odpowiedziałaś na pytania, otrzymasz puchar, który będziesz mogła postawić na komodzie!

  • Skorzystaj z poczęstunku i porozmawiaj trochę z kolegami.
  • Kłótnia między Natanielem i Kastelem pozbawiła cię humoru. Wróć do domu.

Po przyjściu do domu rodzice Su dadzą nam 35$, jeśli dobrze napisałyśmy test, 20$ jeśli test poszedł nam średnio lub 10$ jeśli test poszedł nam kiepsko.

  • Wydaj swoje kieszonkowe i wróć do domu!

Udaj się do sklepu z ubraniami, aby kupić strój.

  • Pamiętaj, aby kupić rogaliki dla rodziców!

Po drodze udaj się na bazar w celu zakupienia rogalików.
Jeżeli zapomnisz kupić rogalików i wrócisz do domu, wyskoczy ci niezadowolona mama i pojawi się "zaliczone" zadanie Zapomniałaś o rogalikach!

  • Skończył się weekend. Zapytaj kolegów co robili.
  • Poszukaj Amber i zapytaj jej, dlaczego Nataniel nie spędził miłego weekendu.

Amber znajdziesz na końcu korytarza.

  • Znajdź sposób, aby przekupić Amber.

Przy kolejnym spotkaniu z Amber, zaproponuje ci rozejm pod warunkiem, że zerwiesz kontakt z Kastielem.
Amber: A więc? Zrobisz to?
A. W twoich snach!
B. … Okej. (ILUSTRACJA)

Jeżeli postanowiłaś odrzucić propozycję Amber

  • Idź na bazar.

Kup zestaw do makijażu, który może zainteresuje Amber (zestaw będzie kosztował 180$).

  • Daj Amber zestaw do makijażu.

Niestety Amber nie jest zainteresowana zestawem, który kupiłaś.

22 Zestaw do makijażu.png
  • Daj zestaw do makijażu jednej z koleżanek.

Podczas szukania Amber spotkałaś Melanię, która kiedyś chciała kupić podobny zestaw do makijażu. Podaruj go jej, a w zamian da ci 85$. Możesz też zatrzymać go dla siebie, żeby odblokować w następnym odcinku możliwość makijażu dla Su (szminka i cienie do powiek).

  • Odblokuj ostatni dialog, aby zakończyć odcinek.

Na końcu spotykasz Amber, która zamiast zerwania kontaktu z Kastielem zaproponuje bycie jej niewolnicą przez tydzień.

Jeżeli postanowiłaś przyjąć propozycję Amber

  • Powiedz Kastielowi, że nie chcesz go więcej widzieć.

Kastiela znajdziesz na korytarzu. Po rozmowie z Kastielem, lovemetr z nim spadnie.

  • Odblokuj ostatni dialog, aby zakończyć odcinek.

Udaj się do Amber, aby powiedzieć jej o dotrzymaniu umowy.

22 Znajdźki1.png 22 Znajdźki2.png 22 Znajdźki3.png 22 Rzeczy.png

22Strój.png

22Amber-longpurple-yellow.jpeg

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Odcinek 22

Więcej w Fandom