FANDOM

Nina

Po raz pierwszy pojawia się w 14 odcinku. Jest wielką fanką Lysandra oraz prezesem jego (jednoosobowego) fanclubu. Podczas rozmowy oferuje nam koszulkę "Team Lysander" z wizerunkiem jego tatuażu (ciekawe skąd ona wie jak on wygląda). Jej strój wzorowany jest na stylu znanym pod nazwą "Lolita Fashion", a mianowicie możemy go zaliczyć do podkategorii Gothic Lollita. Ogólną inspiracją Lolita Fashion są wiktoriańskie stroje porcelanowych lalek, a jak wiemy Lysander lubuje się w strojach z wyżej wymienionej epoki, więc prawdopodobnie jako jego fanka chce w ten sposób pokazać mu jak bardzo go wielbi.

Nie wiadomo ile ma lat (chodzi do gimnazjum), a niestety jej wygląd słodkiej i niewinnej dziewczynki ubranej w lolicią sukieneczkę może mocno zmylić.

W odcinku 30 dochodzi do kłótni między nią a Lysadrem, co kończy się dla dziewczyny płaczem i ucieczką. Lysander chcąc ją dogonić wpada pod samochód. Po raz kolejny pojawia się w odcinku 31, gdzie wykorzystuje utratę pamięci Lysandra i wmawia mu oraz całemu oddziałowi szpitalnemu, że jest jego dziewczyną.

Reakcje

Galeria