FANDOM

Krótka historia z dzieciństwa Nataniela:

"Gdy ja i moja siostra byliśmy mali, to byłem dla niej dosyć złośliwy. Chyba już ci o tym mówiłem. Nie wiem dlaczego, ale w ogóle nie zachowywałem się tak jak brat powinien się zachowywać. Zawsze ją zaczepiałem. Pamiętam, że często ciągnąłem ją za włosy... Pewnego razu zacząłem się bawić jej zabawką. To była jej ulubiona lalka, a ja ją specjalnie zepsułem. Wydaje mi się, że Kastiel potem na nią wpadł. Nie wiem jak to się stało, ale naprawił jej tę lalkę. Od tego momentu lata za nim jak szalona."

Melania o Natanielu:

"Pewnego razu dał do zrozumienia, że rodzice są dla niego dosyć surowi. Myślę, że robi co może, aby rodzice byli z niego dumni. Jak był mały to był zupełnie inny."

Liceum

Nataniel jest głównym gospodarzem liceum, więc najczęściej przebywa w pokoju gospodarzy. To rozważny chłopak, z którym raczej łatwo się dogadać. Jest odpowiedzialny, spokojny i nieśmiały. Ciężko znosi krytykę.
Ma alergię na pyłki. Lubi koty, niestety jego mama ma na nie alergię, przez co nie może trzymać ich w domu. Ma siostrę bliźniaczkę Amber, której (jak przyznaje) dokuczał w dzieciństwie. Nie przepada za Kastielem ze względu na różnicę poglądów. Łączy ich pewien sekret, którego ujawnienie zagroziłoby zarówno Kastielowi, jak i Natanielowi.

W 11 odcinku dowiadujemy się, że Melania poprosiła go kiedyś o chodzenie, jednak ten się nie zgodził.

Podczas śledztwa Sucrette w odcinku 23 dowiadujemy się, że chłopak jest bity przez ojca. Za namową Kastiela w 24 odcinku zamieszkał sam. Na dodatek kupił kota i jego styl uległ wielkiej zmianie.

Uniwersytet

Nataniel bardzo się zmienił od czasów liceum i bardzo rzadko można go spotkać na zajęciach. Były gospodarz klasy i wzorowy uczeń, teraz najwyraźniej ma lepsze zajęcia, niż uczęszczanie na uczelnię. Często można go spotkać na siłowni, gdzie mocno bije w worek treningowy. Ponadto, okoliczni menele go szanują, a nawet się go obawiają... Czyżby coś ukrywał?

Studiuje literaturę.

Spotykamy go po raz pierwszy pod koniec odcinka 1 kiedy staje w naszej obronie i przegania atakujących nas podejrzanych typów.

Reakcje

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Nataniel