FANDOM

Krótka historia z dzieciństwa Nataniela:

"Gdy ja i moja siostra byliśmy mali, to byłem dla niej dosyć złośliwy. Chyba już ci o tym mówiłem. Nie wiem dlaczego, ale w ogóle nie zachowywałem się tak jak brat powinien się zachowywać. Zawsze ją zaczepiałem. Pamiętam, że często ciągnąłem ją za włosy... Pewnego razu zacząłem się bawić jej zabawką. To była jej ulubiona lalka, a ja ją specjalnie zepsułem. Wydaje mi się, że Kastiel potem na nią wpadł. Nie wiem jak to się stało, ale naprawił jej tę lalkę. Od tego momentu lata za nim jak szalona."

Melania o Natanielu:

"Pewnego razu dał do zrozumienia, że rodzice są dla niego dosyć surowi. Myślę, że robi co może, aby rodzice byli z niego dumni. Jak był mały to był zupełnie inny."

Liceum

Nataniel jest głównym gospodarzem liceum, więc najczęściej przebywa w pokoju gospodarzy. To rozważny chłopak, z którym raczej łatwo się dogadać. Jest odpowiedzialny, spokojny i nieśmiały. Ciężko znosi krytykę.
Ma alergię na pyłki. Lubi koty, niestety jego mama ma na nie alergię, przez co nie może trzymać ich w domu. Ma siostrę bliźniaczkę Amber, której (jak przyznaje) dokuczał w dzieciństwie. Nie przepada za Kastielem ze względu na różnicę poglądów. Łączy ich pewien sekret, którego ujawnienie zagroziłoby zarówno Kastielowi, jak i Natanielowi.

W 11 odcinku dowiadujemy się, że Melania poprosiła go kiedyś o chodzenie, jednak ten się nie zgodził.

Podczas śledztwa Sucrette w odcinku 23 dowiadujemy się, że chłopak jest bity przez ojca. Za namową Kastiela w 24 odcinku zamieszkał sam. Na dodatek kupił kota i jego styl uległ wielkiej zmianie.

Uniwersytet

Nataniel bardzo się zmienił od czasów liceum i bardzo rzadko można go spotkać na zajęciach. Były gospodarz klasy i wzorowy uczeń, teraz najwyraźniej ma lepsze zajęcia, niż uczęszczanie na uczelnię. Często można go spotkać na siłowni, gdzie mocno bije w worek treningowy. Ponadto, okoliczni menele go szanują, a nawet się go obawiają... Czyżby coś ukrywał?

Studiuje literaturę.

Wciąż mieszka w tym samym mieszkaniu, do którego przeprowadził się w liceum. Nadal ma też swojego kota - Śnieżkę.

Spotykamy go po raz pierwszy pod koniec odcinka 1 kiedy staje w naszej obronie i przegania atakujących nas podejrzanych typów.

W odcinku 6 daje nam w prezencie płytę Crowstorm w ramach przeprosin za swoje nieodpowiednie zachowanie na zajęciach z rozwoju osobistego, które bardzo nas zdenerwowało. Zdradza nam wtedy, że robi to, ponieważ nie może zostać na uniwersytecie. Kiedy Su mówi, że mógłby załatwić to w inny sposób i po prostu nie wracać, chłopak odpowiada jedynie, że "to skomplikowane". Chciałby powiedzieć nam więcej, ale nie może, gdyż nie chce wpakować nas w kłopoty.

Reakcje (uniwersytet)

Reakcje (liceum)

Galeria

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypKierownik administracyjnyNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRektorSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaLekarzPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceRodzice SucretteSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Nataniel