Fandom

Wiki Słodki Flirt

Nataniel

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Nataniel jest głównym gospodarzem liceum, więc najczęściej przebywa w pokoju gospodarzy. To rozważny chłopak, z którym niezwykle łatwo można się dogadać. Ma alergię na pyłki. Lubi koty, niestety jego mama ma na nie alergię, przez co nie może trzymać ich w domu. Ma siostrę bliźniaczę Amber, której (jak przyznaje) dokuczał w dzieciństwie. Nie przepada za Kastielem ze względu na różnicę poglądów. Łączy ich pewien sekret, którego ujawnienie zagroziłoby zarówno Kastielowi, jak i Natanielowi. W odcinku 11 dowiadujemy się, że kiedyś Melania poprosiła go o chodzenie, jednak ten się nie zgodził. Urodziny ma 16 lutego. Od odcinka 23 mieszka sam i kupuje sobie kota, Śnieżkę.

Krótka historia z dzieciństwa Nataniela:

"Gdy ja i moja siostra byliśmy mali to byłem dla niej dosyć złośliwy. Chyba już ci o tym mówiłem. Nie wiem dlaczego, ale w ogóle nie zachowywałem się tak jak brat powinien się zachowywać. Zawsze ją zaczepiałem. Pamiętam, że często ciągnąłem ją za włosy... Pewnego razu zacząłem się bawić jej zabawką. To była jej ulubiona lalka, a ja ją specjalnie zepsułem. Wydaje mi się, że Kastiel potem na nią wpadł. Nie wiem jak to się stało, ale naprawił jej tę lalkę. Od tego momentu lata za nim jak szalona."

Melania o Natanielu:

"Pewnego razu dał do zrozumienia, że rodzice są dla niego dosyć surowi. Myślę, że robi co może, aby rodzice byli z niego dumni. Jak był mały to był zupełnie inny."

Reakcje

Galeria

  • Nat kiedyś i dzisiaj
  • Dawny facepalm Nataniela xD
  • Dawny zakłopotany Nataniel :P
  • Z Artbooka
  • Chibi
  • Nat w mandze z Japan Expo
  • Nie ma to jak facepalm w wykonaniu naszego Szataniela XD
  • Ilustracja z mangi (tom I)
  • Chibi Nataniel
  • Nataniel w całej okazałości
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • Chibi w przebraniu Księcia (21 odc.)
  • Artbook vol. 2 (z okładki)
  • Ilustracja z mangi (tom II)
  • Ilustracja z mangi (tom IV)
  • FigurkaPrzejdź do butiku Beemoov

Więcej w Fandom

Losowa wiki