FANDOM

Informacje
Art

Liceum

Gospodyni klasy. Stara się mieć jak najlepsze oceny. Najczęściej przesiaduje w pokoju gospodarzy, by pomagać Natanielowi w wypełnianiu jego obowiązków, dzięki czemu bardzo dobrze go zna.

Jest wyjątkowo wrażliwa i potrafi wczuć się w sytuację innych. Zawsze stara się pomóc i znaleźć sposób na poprawienie im nastroju. W 6 odcinku to właśnie ona daje nam pomysł na to, jak pocieszyć Nataniela, nękanego przez Amber.

W 7 odcinku mamy okazję odwiedzić jej dom podczas Piżama Party z okazji jej urodzin. W odcinku 11 dowiadujemy się, że kiedyś poprosiła Nataniela o chodzenie, ale ten się nie zgodził. Podczas rozmowy z Melanią w odcinku 12 przyznaje się, że jest ona zakochana w Natanielu.

Uniwersytet

To twoja koleżanka z liceum, która też uczęszcza na historię sztuki. Bogata w doświadczenie gospodyni klasy, na uczelni została asystentką profesora Zaidi. Mimo wszystko Melanii brakuje pewności siebie. Często jest zestresowana, przez co czasem traci panowanie nad swoimi nerwami.

Mieszka w akademiku. Potrzebowała osobistego biura ze względu na jej pracę asystentki, więc przydzielono jej pojedynczy pokój.

W pierwszym odcinku Melania udaje, że nigdy nic nie czuła do Nataniela. Nie chce go już znać, po tym jak zaczął imprezować i opuszczać zajęcia na uczelni.

Jest jedną z osób, które w odcinku 3 brały udział w imprezie zorganizowanej przez Su w jej pokoju w akademiku.

Reakcje (uniwersytet)

Reakcje (liceum)

Galeria

Ilustracje

Ciekawostki

  • Jest jedną z 5 zwycięskich postaci w konkursie na nowe postacie. Stworzyła ją Vivi.

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypKierownik administracyjnyNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRektorSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaLekarzPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceRodzice SucretteSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly