Fandom

Wiki Słodki Flirt

Lysander

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Lysander wyraźnie odstaje od reszty męskiej ekipy SF z powodu swojej heterochromii (różnobarwność tęczówek) oraz zamiłowania do ubioru w stylu wiktoriańskim. Wydaje się tajemniczy, ponieważ nie mówi o sobie zbyt wiele. Bywa, że trudno jest prowadzić z nim dyskusję ze względu na jego małomówność.
Nienawidzi chamskiego zachowania i dziewczyn, które mają zbyt wygórowane ego (np. Amber), a także pochopnego oceniania innych. Ceni uprzejmość i ludzi, dla których nie wygląd jest najważniejszy, lecz czyny.
Ma starszego brata o imieniu Leo, a z jego dziewczyną, Rozalią, związany jest jak brat z siostrą. Gdy w odcinku 6 Leo i Rozalia się pokłócili, Lysander napisał wiersz dla Rozalii i podpisał się za brata, by mogli się pogodzić. Warto również dodać, że razem z Kastielem tworzy zespół, w którym jest wokalistą. Na plecach ma tatuaż będący połączeniem pawich piór oraz różnego rodzaju skrzydeł - anielskich, ważki i motyla.

Posiada notatnik, w którym zapisuje swoje piosenki, i irytuje się, gdy ktoś zagląda do niego bez pozwolenia, często go gubi.
W odcinku 14 dowiemy się także, że chłopak posiada swój fanklub, którego przewodniczącą jest psychofanka Nina. Jednak w odcinku 15 Lysander mówi nam, że Nina go nie interesuje. Poza tym chłopak bardzo denerwuje się, gdy ktoś go okłamuje, i cieszy się, gdy spotyka dziewczyny, które nie myślą tylko o sobie.
Urodziny obchodzi 22 listopada.

Krótka historia z życia Lysandra

"Lysander kiedyś wraz z rodziną mieszkał na wsi, ale nie odpowiadało mu takie życie. Nie podobało mu się to, że zwierzęta były hodowane tylko dla jedzenia. Często odwiedzał zagrodę z królikami, które nigdy od niego nie uciekały. Lysander obecnie nie mieszka z rodzicami, lecz ze starszym bratem, jednak odwiedza rodziców. Nie tęskni za nimi, ponieważ zbytnio się nie lubili.''

Reakcje

Galeria

  • Lysander by ChiNoMiko
  • Praca ChiNoMiko wzorowana rysunkiem Gakupo
  • Lys w mandze z Japan Expo
  • Ilustracja z mangi (tom I)
  • Z Artbooka
  • Chibi
  • Lys kiedyś i teraz
  • Reakcja: Zadowolenie dawniej
  • Notatnik Lysandra
  • Lysander w całej okazałości
  • Zdjęcie Lysandra w telefonie Su
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • Chibi w przebraniu Białego Królika (21 odc.)
  • Artbook vol. 2 (z okładki)
  • Ilustracja z mangi (tom II)
  • Ilustracja z mangi (tom IV)
  • FigurkaPrzejdź do butiku Beemoov

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Lysander

  • Replay

    2 wiadomości
    • A więc, chodzi tu najwięcej o replay, więc zamieszczę to tutaj. W razie czego proszę przenieść. Mam takie pytanie: Zmieniłam WS na Lys...
    • Jeśli zmieniłaś WS z Nata na Lysa  i to z Lysem chcesz miec pozostałe ilustacje i najwyższy lovmetr,  to od odcinka 26 aż do 32 bedzi...
  • Wygląd postaci

    43 wiadomości
    • <div class="quote">Margaretto napisał(a):<br />Nie wiem jak wy, ale ja jestem strasznie ciekawa tego czy dostaną sw...
    • Ja od kilku dobrych odcinków czekam na ...

Więcej w Fandom

Losowa wiki