FANDOM

Leo

Leo jest starszym bratem Lysandra, równie spokojnym i małomównym jak on. Poznajemy go w odcinku 6, kiedy pomagamy mu w pogodzeniu się ze swoją dziewczyną - Rozalią.
Prędko przerwał studia, aby móc w pełni poświęcić się swojej odwiecznej pasji, a mianowicie modzie i stylistyce. Założył sklep z ubraniami znajdujący się w mieście, niedaleko liceum. Poza tym, nie za bardzo wie jak się zachować, kiedy jakaś dziewczyna mu się podoba, co może wynikać z jego skrytego charakteru. Ma słabość do swojej dziewczyny.

Możemy natknąć się na niego w odcinku 9, w którym spotykamy Lysandra. Leo nie ma stroju kąpielowego, gdyż, jak stwierdził, nie lubi słońca.
Widujemy go również w późniejszych odcinkach kiedy kupujemy ubrania w mieście, lub podczas niektórych szkolnych wydarzeń.

Cytaty

♥ Leo: Coś nie tak? Wyglądasz na podnieconą.
Sucrette: Nie, nieprawda!
Rozalia: Sucrette chce zobaczyć Lysia w kąpielówkach!

Reakcje

Galeria

Ciekawostki

  • Autorem postaci jest Avodkabottle, towarzysz/ka Chino, który to zgodził/a się udostępnić swoją postać do gry.
  • We francuskiej wersji jego imię brzmi Leigh. Fani wielokrotnie pytali Chino, jak wymawia się to imię, na co ona odpowiadała, że każdy wymawia to inaczej i trafne jest zangielszczenie, czyli "Ley".