FANDOM

Informacje
Art

Liceum

Leo jest starszym bratem Lysandra, równie spokojnym i małomównym jak on. Poznajemy go w odcinku 6, kiedy pomagamy mu w pogodzeniu się ze swoją dziewczyną - Rozalią.
Prędko przerwał studia, aby móc w pełni poświęcić się swojej odwiecznej pasji, a mianowicie modzie i stylistyce. Założył sklep z ubraniami znajdujący się w mieście, niedaleko liceum. Poza tym, nie za bardzo wie jak się zachować, kiedy jakaś dziewczyna mu się podoba, co może wynikać z jego skrytego charakteru. Ma słabość do swojej dziewczyny.

Możemy natknąć się na niego w odcinku 9, w którym spotykamy Lysandra. Leo nie ma stroju kąpielowego, gdyż, jak stwierdził, nie lubi słońca.
Widujemy go również w późniejszych odcinkach kiedy kupujemy ubrania w mieście, lub podczas niektórych szkolnych wydarzeń.

Uniwersytet

Leo jest chłopakiem Rozalii i właścicielem sklepu z ubraniami w mieście. To spokojny, dojrzały młodzieniec, na którego można liczyć.

Po raz pierwszy spotykamy go w odcinku 6 kiedy razem z Rozalią przychodzimy do jego butiku. Mamy wtedy okazję chwilę z nim porozmawiać. Chłopak mówi, że nie udało nam się wcześniej na siebie wpaść, ponieważ miał kilka spraw do załatwienia na farmie rodziców (o których śmierci dowiadujemy się wcześniej od Rozalii).

Cytaty

♥ Leo: Coś nie tak? Wyglądasz na podnieconą.
Sucrette: Nie, nieprawda!
Rozalia: Sucrette chce zobaczyć Lysia w kąpielówkach!

Reakcje

Galeria

Ciekawostki

  • Autorem postaci jest Avodkabottle, towarzysz/ka Chino, który to zgodził/a się udostępnić swoją postać do gry.
  • We francuskiej wersji jego imię brzmi Leigh. Fani wielokrotnie pytali Chino, jak wymawia się to imię, na co ona odpowiadała, że każdy wymawia to inaczej i trafne jest zangielszczenie, czyli "Ley".

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypKierownik administracyjnyNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRektorSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaLekarzPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceRodzice SucretteSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly