FANDOM

Informacje
Art

Liceum

Nie wiemy o niej zbyt wiele. Pierwszy raz spotykamy ją w 5 odcinku, w którym dowiadujemy się, że nie nosi żadnej biżuterii. Nazywa nas "małą" ze względu na naszą drobną posturę. Odmawia przyjęcia zaproszenia na urodziny Melanii, tłumacząc, że tamten wieczór ma zajęty, nie wiadomo jednak, czy to prawda. Nie lubi matematyki, czego dowiadujemy się w odcinku 8, twierdzi, że w życiu się nie przyda, chyba że podczas robienia zakupów. Również poprawność językowa nie jest jej mocną stroną, o czym można się przekonać, gdy pomagamy jej w nauce w odcinku 10. W odcinku 11 wykazuje się "niezwykłą" inteligencją i chwyta wiewiórkę. Rozmowy z nią nie trwają raczej zbyt długo, a jej wypowiedzi są bardzo krótkie i pobieżne. Jest szczera i bezpośrednia. Nie ma zbyt wielu bliskich przyjaciół, ale bardzo dba o tych, których posiada.

Uniwersytet

Kim przerwała swoje studia na rzecz pracy trenerki w siłowni w mieście. Jak zawsze szczera i energiczna wie, jak motywować swoich klientów... do skutku! Dalej przyjaźni się z Natanielem, z którym regularnie się spotyka.

W odcinku 4 dowiadujemy się, że często czyta kryminały, które pożycza jej Nataniel.

Reakcje (uniwersytet)

Reakcje (liceum)

Galeria

Ilustracje

Ciekawostki

  • Jest jedną z 5 zwycięskich postaci w konkursie na nowe postacie. Stworzyła ją Calci.

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypKierownik administracyjnyNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRektorSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaLekarzPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceRodzice SucretteSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly