FANDOM

Liceum

Wszyscy nazywają go Ken, choć naprawdę na imię ma Kentin. Jego zachowanie świadczy o tym, że jest ślepo zakochany w naszej Su i nawet nie próbuje tego ukrywać. Chodził do tej samej szkoły co główna bohaterka, i z powodu tej (nieodwzajemnionej wtedy) miłości dotarł za nią aż do liceum. Nie umie odmawiać pomocy, jest bardzo uczynny, ale swoją natrętnością bywa denerwujący.

W odcinku 3 Ken opuszcza liceum Słodki Amoris, ponieważ Amber ukradła mu pieniądze i jego ojciec, który pracuje w wojsku, postanowił wysłać go do szkoły wojskowej.
Przed wyjazdem Ken daje nam w prezencie słodkiego misia, którego możemy postawić na komodzie. W jednym z późniejszych odcinków, gdy odwiedzi nas w naszym mieszkaniu, a my będziemy mieć misia na szafce - ucieszy się.

Ken powraca odmieniony po szkole wojskowej w 12 odcinku. Widzimy go wtedy podczas realizowania jego "zemsty".  W dalszych odcinkach jest postacią stałą.

Po jego powrocie w odcinku 13 zauważamy, że bardzo się zmienił odkąd opuścił liceum. Kentin nie życzy sobie, by zwracać się do niego "Ken". Jego stosunek do naszej postaci ulega dużej zmianie, a lovometr z nim drastycznie spada (szczególnie niemiły jest, jeśli w 3 odcinku otrzymał SMSa od Amber). Ale nawet jeżeli wydoroślał w szkole wojskowej, to zachował w sobie część "prawdziwego" Kena!

W 24 odcinku adoptuje psa, którego nazywa Cookie.

W 37 odcinku poznajemy jego przyjaciela ze szkoły wojskowej - Evana.

Uniwersytet

W odcinku 1 dowiadujemy się od Alexy'ego, że został treserem psów.

Reakcje

Ken

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kentin