Wikia

Wiki Słodki Flirt

Kentin

487stron na
tej wiki
Dyskusja0

Wszyscy nazywają go Ken, choć na prawdę na imię ma Kentin. Jego zachowanie świadczy o tym, że jest ślepo zakochany w naszej Su i nawet nie próbuje tego ukrywać. Chodził do tej samej szkoły co główna bohaterka, z powodu tej nieodwzajemnionej miłości dotarł za nią aż do liceum. Nie umie odmawiać pomocy, jest bardzo uczynny, ale swoją natrętnością bywa denerwujący.
W odcinku 3 Ken opuszcza liceum Słodki Amoris, ponieważ Amber ukradła mu pieniądze i jego ojciec, który pracuje w wojsku, postanowił wysłać go do szkoły wojskowej.
Uwielbia czekoladowe ciasteczka i nie przepada za ostrym jedzeniem. Urodziny ma 6 marca.

Ken powróci odmieniony po szkole wojskowej w 12 odcinku, zobaczymy go wtedy podczas realizowania jego "zemsty".  W dalszych odcinkach będzie postacią stałą. 

Po powrocie w odcinku 13 Kentin nie życzy sobie by zwracać się do niego "Ken". Jego stosunek do naszej postaci ulega dużej zmianie, lovometr z nim drastycznie spada. Szczególnie niemiły jest, jeśli w 3 odcinku otrzymał wiadomość SMS od Amber.

Przed wyjazdem Ken podaruje nam słodkiego misia, którego możemy postawić na komodzie.

Reakcje

Ken

Galeria

  • Z artbooka
  • Kentin i Ken w całości
  • Ken(tin) chibi
  • Pluszowy miś od Kena
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • Chibi w przebraniu Myśliwego (21 odc.)
  • Artbook vol. 2 (z okładki)
  • Ilustracja z mangi (tom III)
  • Ilustracja z mangi (tom IV)
  • FigurkaPrzejdź do butiku Beemoov

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kentin

  • Kentin z odcinka 29 (nowy wygląd)

    37 wiadomości
  • Odcinek 27- ilustracja

    2 wiadomości

Więcej od Wikii

Losowa wiki