FANDOM

Wszyscy nazywają go Ken, choć na prawdę na imię ma Kentin. Jego zachowanie świadczy o tym, że jest ślepo zakochany w naszej Su i nawet nie próbuje tego ukrywać. Chodził do tej samej szkoły co główna bohaterka, z powodu tej nieodwzajemnionej miłości dotarł za nią aż do liceum. Nie umie odmawiać pomocy, jest bardzo uczynny, ale swoją natrętnością bywa denerwujący.
W odcinku 3 Ken opuszcza liceum Słodki Amoris, ponieważ Amber ukradła mu pieniądze i jego ojciec, który pracuje w wojsku, postanowił wysłać go do szkoły wojskowej.
Uwielbia czekoladowe ciasteczka i nie przepada za ostrym jedzeniem.
Urodziny ma 6 marca.

Ken powróci odmieniony po szkole wojskowej w 12 odcinku, zobaczymy go wtedy podczas realizowania jego "zemsty".  W dalszych odcinkach będzie postacią stałą. 

Po powrocie w odcinku 13 Kentin nie życzy sobie by zwracać się do niego "Ken". Jego stosunek do naszej postaci ulega dużej zmianie, lovometr z nim drastycznie spada. Szczególnie niemiły jest, jeśli w 3 odcinku otrzymał SMSa od Amber.

Przed wyjazdem Ken podaruje nam słodkiego misia, którego możemy postawić na komodzie. W jednym z późniejszych odcinków, gdy Ken nas odwiedzi, a my będziemy mieć misia na szafce, ucieszy się.

W 37 odcinku poznajemy jego przyjaciela ze szkoły wojskowej - Evana.

Reakcje

Ken

Galeria

  • Z artbooka
  • Kentin i Ken w całości
  • Ken(tin) chibi
  • Pluszowy miś od Kena
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • Chibi w przebraniu Myśliwego (21 odc.)
  • Artbook vol. 2 (z okładki)
  • Ilustracja z mangi (tom III)
  • Ilustracja z mangi (tom IV)
  • FigurkaPrzejdź do butiku Beemoov

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kentin

  • Nie wiem kiedy przepadła mi ilustracja z Kentinem w odc 24

    3 wiadomości
    • Mam to samo , tez nie wyświetlił mi się drugi dialog , ale może jest dobrze bo on nie kupił za 1 razem tego psa wiec moze pod koniec odci...
    • Może masz z nim za małe lovo? Bobobo chyba by ilu dostać trzeba mieć coś ok. 70-75. :P
  • Jak obniżyć lovometr z Kentinem?

    3 wiadomości
    • Skoro skorzystałaś z replay historii na 13 odcinku, nie masz wyboru i musisz ukończyć resztę, ale wątpie aby w tak krótkim czasie udało...
    • Jeśli twój lovometr z Arminem jest niższy od tego z Kentinem, ale wyższy od tego z Lysandrem to nie kupuj ciastek na bazarze to będ...