Fandom

Wiki Słodki Flirt

Kastiel

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Do Kastiela dosyć ciężko się zbliżyć. Miał wiele dziewczyn, a jedną z nich była Debra, którą poznajemy pod koniec odcinka 14. Obecnie nie jest w związku. Lubi Su, ale okazuje to w trochę dziwny sposób. Rzuca dziwnymi i czasami krępującymi stwierdzeniami i żartami na temat naszej postaci. Chłopak często opuszcza lekcje, przez co nie raz miał sprzeczkę z gospodarzem szkoły, Natanielem, bowiem za sobą nie przepadają. Kiedy był dzieckiem, naprawił lalkę Amber (zniszczoną przez Nataniela) i od tamtej pory siostra gospodarza kocha się w nim (na szczęście bez wzajemności). Chłopak nie przepada za nią i nie traktuje jej poważnie. Urodziny ma 12 sierpnia. W 20 odcinku dowiadujemy się, iż jego rodziców często nie ma w domu. Ojciec jest pilotem, a matka stewardessą.

Krótka historia z dzieciństwa Kastiela:

"To najgłupsza historia na świecie. Nataniel terroryzował swoją siostrę, nie wiadomo dlaczego. Strasznie jej dokuczał i raz, gdy byli w parku, rozwalił jej ulubioną lalkę. Też byłem wtedy w parku. Amber ciągle płakała. To było strasznie wkurzające, nawet sobie nie wyobrażasz. Musiałem jej naprawić tę lalkę, żeby w końcu przestała płakać i dała odpocząć moim uszom. Od tego czasu przyczepiła się do mnie i nie chce mnie zostawić w spokoju. Śmieszne, prawda? Mówiłem ci, że dziewczyny zakochują się z byle powodu."

Reakcje

Galeria

  • Logo Winged Skull
  • Kas w mandze z Japan Expo
  • Kastiel i Su z trailera
  • Ilustracja z mangi (tom I)
  • Z artbooka
  • Chibi z Demonem
  • Kas kiedyś i dziś
  • Drobne zmiany
  • Reakcja: Zadowolenie dawniej
  • Reakcja: Zakłopotanie dawniej
  • Reakcja: Zdenerwowanie dawniej
  • Kastiel w całej okazałości
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • W mandze
  • Chibi w przebraniu Wilka (21 odc.)
  • Artbook vol. 2 (z okładki)
  • Ilustracja z mangi (tom II)
  • Ilustracja z mangi (tom IV)
  • FigurkaPrzejdź do butiku Beemoov

Więcej w Fandom

Losowa wiki