FANDOM

Krótka historia z dzieciństwa Kastiela:

"To najgłupsza historia na świecie. Nataniel terroryzował swoją siostrę, nie wiadomo dlaczego. Strasznie jej dokuczał i raz, gdy byli w parku, rozwalił jej ulubioną lalkę. Też byłem wtedy w parku. Amber ciągle płakała. To było strasznie wkurzające, nawet sobie nie wyobrażasz. Musiałem jej naprawić tę lalkę, żeby w końcu przestała płakać i dała odpocząć moim uszom. Od tego czasu przyczepiła się do mnie i nie chce mnie zostawić w spokoju. Śmieszne, prawda? Mówiłem ci, że dziewczyny zakochują się z byle powodu."

Liceum

Do Kastiela trochę ciężko jest się zbliżyć. Nie zawsze wiadomo o czym z nim porozmawiać i o czym myśli, ale w głębi serca jest na pewno sympatyczny. Gdy się nie wkurza, można nawet z nim pożartować.

Miał wiele dziewczyn (jedną z nich była Debra, którą poznajemy pod koniec 14 odcinka). Lubi naszą Su, ale okazuje to w trochę nietypowy sposób. Rzuca dziwnymi i czasami krępującymi stwierdzeniami i żartami na temat naszej postaci.

Chłopak często opuszcza lekcje, przez co nie raz miał sprzeczkę z gospodarzem szkoły, Natanielem, bowiem za sobą nie przepadają. Kiedy był dzieckiem, naprawił lalkę Amber (zniszczoną przez Nataniela) i od tamtej pory siostra gospodarza kocha się w nim (na szczęście bez wzajemności). Chłopak nie przepada za nią i nie traktuje jej poważnie.

W 20 odcinku dowiadujemy się, że jego rodziców często nie ma w domu. Jego ojciec jest pilotem, a matka stewardessą.

Jego naturalnym kolorem włosów jest czarny.

Przyjaźni się z Lysandrem. Często spotykają się w szkolnej piwnicy, żeby ćwiczyć swoje piosenki. Co jakiś czas możemy wpaść w tym miejscu na naszego gitarzystę, który zaszył się tam, żeby zapalić.

W 40 odcinku Kastiel prezentuje Su napisaną dla niej piosenkę. Odkrywamy wtedy, że potrafi on nie tylko grać na gitarze, ale też i śpiewać.

Uniwersytet

Kastiel jest liderem znanej grupy rockowej Crowstorm. Wierny swojej młodszej wersji z liceum, jest zuchwały i dosyć ciężko się do niego zbliżyć. Jego ironiczne wypowiedzi niejednego wprowadzą w zakłopotanie. Trasy koncertowe zabierają mu wiele czasu, ale czasem wraca na Akademię Anteros, gdzie uczęszcza na zajęcia z muzykologii.

Spotykamy go po raz pierwszy w odcinku 4 podczas koncertu jego zespołu w Snake Room. Po występie podchodzi do Su, by chwilę z nią pogadać.

Reakcje

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kastiel

  • Kastiel

    3 wiadomości
    • Chyba się zgodzi, ale nie jestem pewna. A wolny replay tak nie działa, on jest tylko po to by zdobyć inne ilustracje itp. gadżety, któr...
    • no ok, raczej nie chce mi się robić wszystkiego od początku...ale bardzo dziękuje za odp :)))