FANDOM

Krótka historia z dzieciństwa Kastiela:

"To najgłupsza historia na świecie. Nataniel terroryzował swoją siostrę, nie wiadomo dlaczego. Strasznie jej dokuczał i raz, gdy byli w parku, rozwalił jej ulubioną lalkę. Też byłem wtedy w parku. Amber ciągle płakała. To było strasznie wkurzające, nawet sobie nie wyobrażasz. Musiałem jej naprawić tę lalkę, żeby w końcu przestała płakać i dała odpocząć moim uszom. Od tego czasu przyczepiła się do mnie i nie chce mnie zostawić w spokoju. Śmieszne, prawda? Mówiłem ci, że dziewczyny zakochują się z byle powodu."

Liceum

Do Kastiela trochę ciężko jest się zbliżyć. Nie zawsze wiadomo o czym z nim porozmawiać i o czym myśli, ale w głębi serca jest na pewno sympatyczny. Gdy się nie wkurza, można nawet z nim pożartować.

Miał wiele dziewczyn (jedną z nich była Debra, którą poznajemy pod koniec 14 odcinka). Lubi naszą Su, ale okazuje to w trochę nietypowy sposób. Rzuca dziwnymi i czasami krępującymi stwierdzeniami i żartami na temat naszej postaci.

Chłopak często opuszcza lekcje, przez co nie raz miał sprzeczkę z gospodarzem szkoły, Natanielem, bowiem za sobą nie przepadają. Kiedy był dzieckiem, naprawił lalkę Amber (zniszczoną przez Nataniela) i od tamtej pory siostra gospodarza kocha się w nim (na szczęście bez wzajemności). Chłopak nie przepada za nią i nie traktuje jej poważnie.

W 20 odcinku dowiadujemy się, że jego rodziców często nie ma w domu. Jego ojciec jest pilotem, a matka stewardessą.

Jego naturalnym kolorem włosów jest czarny.

Przyjaźni się z Lysandrem. Często spotykają się w szkolnej piwnicy, żeby ćwiczyć swoje piosenki. Co jakiś czas możemy wpaść w tym miejscu na naszego gitarzystę, który zaszył się tam, żeby zapalić.

W 40 odcinku Kastiel prezentuje Su napisaną dla niej piosenkę. Odkrywamy wtedy, że potrafi on nie tylko grać na gitarze, ale też i śpiewać.

Uniwersytet

Kastiel jest liderem znanej grupy rockowej Crowstorm. Wierny swojej młodszej wersji z liceum, jest zuchwały i dosyć ciężko się do niego zbliżyć. Jego ironiczne wypowiedzi niejednego wprowadzą w zakłopotanie. Trasy koncertowe zabierają mu wiele czasu, ale czasem wraca na Akademię Anteros, gdzie uczęszcza na zajęcia z muzykologii.

Spotykamy go po raz pierwszy w odcinku 4 podczas koncertu jego zespołu w Snake Room. Po występie podchodzi do Su, by chwilę z nią pogadać.

Reakcje (uniwersytet)

Reakcje (liceum)

Galeria

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypKierownik administracyjnyNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRektorSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaLekarzPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceRodzice SucretteSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kastiel

  • Kastiel

    3 wiadomości
    • Chyba się zgodzi, ale nie jestem pewna. A wolny replay tak nie działa, on jest tylko po to by zdobyć inne ilustracje itp. gadżety, któr...
    • no ok, raczej nie chce mi się robić wszystkiego od początku...ale bardzo dziękuje za odp :)))