FANDOM

Informacje
Art

Hyun

Hyun pracuje jako kelner w Cosy Bear Cafe. Z pozoru jest dosyć grzeczny, ale lubi imprezować. To opiekuńczy chłopak, który może okazać się prawdziwym wsparciem w obliczu codziennych trudności.

Studiuje media i komunikację, jest na piątym roku.

Mieszka w akademiku. Jego współlokatorem jest Morgan.

Marzy o podróżowaniu po Azji. Zaczął pracę w kafejce, żeby uzbierać pieniądze na ten cel. Jego rodzice prowadzą restaurację, więc zawsze lubił to zajęcie.

W odcinku 2 przyznaje, że przyczynił się do naszego zatrudnienia w kafejce odrzucając zgłoszenia pozostałych kandydatów. Twierdzi, że ten gest był z jego strony nieco egoistyczny. Chciał, żebyśmy zostały jego współpracowniczką, ponieważ, jak sam powiedział: „jak miałem wybierać pomiędzy blondynką, która nie zna różnicy między czekoladą a kawą; babcią, która chce po prostu iść do pracy, żeby się nie nudzić w ciągu dnia; i tą dziwną dziewczyną, która pasjonuje się wężami i jednego z nich miała ze sobą w dniu, w którym przyszła złożyć swoją aplikację... To przyznaję, że cudownie było zobaczyć kogoś w moim wieku, kto na pierwszy rzut oka wydawał się po prostu "normalny"”.

Jest jedną z osób, które w odcinku 3 brały udział w imprezie zorganizowanej przez Su w jej pokoju w akademiku.

W odcinku 6 Hyun opowiada nam o swojej rodzinie. Mówi, że mieszkają o cały dzień podróży pociągiem od naszego miasta. Pokazuje nam zdjęcie, na którym są jego rodzice, babcia i trzy siostry (jedna z nich ma na imię Iseul). Chłopak jest do nich bardzo przywiązany.

W odcinku 8 jest jedną z osób biorących udział w wieczorku zorganizowanym w pokoju jego i Morgana w celu wspólnego pisania pracy magisterskiej. Dowiaduje się też wtedy o tym, że Su została zaatakowana po jej powrocie do miasta (lub nieco wcześniej w odcinku, jeśli wybierzemy zwierzyć mu się o tym zamiast Priyi).

Reakcje

Galeria

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypFilipKierownik administracyjnyLuciaNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRafaelRektorSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaFilipJubilerLekarzLuciaLuisPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly