Fandom

Wiki Słodki Flirt

Halloween 2011

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Odcinek halloweenowy.png
H2011 pierścień.png

Odcinek dostępny w polskiej wersji językowej od: 21.08.2012

Jest to pierwszy odcinek specjalny w klimacie fantasy, pełnego wampirów i nietoperzy... W tym odcinku naszym zadaniem jest pocieszenie pewnego bardzo wrażliwego wampira. Możemy w nim znaleźć ekskluzywne stroje i nadające klimat lokalizacje. Niestety, jak przekazała ChiNoMiKo, fanki Dimitriego nie będą mogły już go spotkać w żadnym innym odcinku specjalnym.

KRÓTKA HISTORIA, KTÓRĄ POZNAJEMY W ODCINKU

Na początku odcinka trafiamy na stare cmentarzysko z masą zaniedbanych mogił. Jak się okazuje groby te należą do mieszkańców wioski, która znajdywała się w pobliżu. Nasza bohaterka zauważa, że wszystkie zgony datowane są na ok. lata 1858 - 1860. Jak się później dowiadujemy mieszkańcy wioski zginęli w wyniku epidemii pewnej choroby, która wszystkich zabiła, w tym Mary-Magdaleine (Maria Magdalena). Historię tego miejsca opowiada nam mały, przyjazny nietoperz Noir (czarny) oraz Dimitry, który skrywa mroczną tajemnicę.

full09:22

Słodki Flirt - Odcinek Specjalny - Halloween 2011-0

full

107979-192981.jpg
Mary-Magdaleine

Mary-Magdaleine była ukochaną Dimitry'ego. Niestety i ją dopadła tajemnicza choroba, która panowała w wiosce. Dimitry chcąc ocalić ukochaną od śmierci wyruszył na poszukiwanie lekarstwa, a ona musiała zostać w wiosce, ponieważ była zbyt słaba na podróż. Dimitry podczas swojej podróży po sąsiednich krajach dowiedział się, że jedynym sposobem na ocalenie Mary-Magdalene jest zmienienie jej w wampira. Najpierw sam pozwolił się w niego przemienić, by potem uczynić to samo z ukochaną. Niestety Dimitry spóźnił się i Mary-Magdalene umarła, a on obiecał opiekować się jej grobem, który jako jedyny jest dobrym stanie. Według nagrobka, Mary żyła siedemnaście lat (1843 - 1860).

Dimitry

Dimitry

Jest młodym chłopakiem, który w ramach poszukiwań lekarstwa dla swojej ukochanej wyruszył w podróż po sąsiednich krajach. Odkrył iż jedynym sposobem na ocalenie Mary-Magdaleine jest przemiana w wampira. Jako że, Mary nie była z nim, dobrowolnie pozwolił się przemienić i wyruszył drogę powrotną, by ocalić młodą dziewczynę. Niestety szczęście nie dopisało mu, bo kiedy dotarł na miejsce Mary-Magdaleine już nie żyła. Przysięgł sam sobie, że bedzie opiekował się jej grobem dlatego też często możemy zastać go przy opuszczonym grobie.

Dimitry jest wampirem, ale jak sam mówi naszej Sucrette nie pija ludzkiej krwi, a zwierzęcą. Chłopak przyznaje, że zwierzęca krew nie daje mu tyle siły ale robi to, bo nie chce być potworem. Jednakże nie raz mówi Sucrette, że ta pięknie pachnie i na końcu odcinka prosi ją o swoją krew.

NOIR (Czarny)

Noir to mały sympatyczny nietoperz, który potrafi mówić. Jest naszym przewodnikiem i opowiada nam historię wioski oraz smutną opowieść o śmierci Mary-Magdaleine

Odcinek Specjalny - Halloween 201100:16

Odcinek Specjalny - Halloween 2011

  1. Na początku znajdujesz się w szkole ponieważ chcesz zabrać swoje notatki z szafki i nagle przenosisz się do innego świata.
  2. Przejdź się i zapoznaj z nowym otoczeniem
  3. Kiedy skończysz swoją przechadzkę spotykasz sympatycznego nietoperzyka o imieniu Noir, który opowiada ci historię miejsca w którym się znajdujesz. To od niego dowiadujesz się, że Dimitry jest wampirem i każe ci się z nim spotkać.
  4. Spotkaj się z Dimitrym. W tym celu musisz udać się w stronę opuszczonego grobu gdzie spotkasz chłopaka. Po krótkiej rozmowie poprosi cię byś odeszła.
  5. Idź gdzieś indziej i znów spotkaj się z Noir. W trakcie rozmowy z nietoperzem Sucrette wpada na pomysł by dać Dimitry'emu coś do jedzenia.
    Gdzie obiad dla dimitriego.png
  6. Znajdź kota, który znajduje się w ruinach zamku i idź w stronę opuszczonego grobu, by dać kota chłopakowi.
  7. Kiedy znajdziesz się na miejscu będziesz musiała podjąć decyzję: dać kota albo wypuścić go
  8. Zgodnie z twoim wyborem Dimitry może się zdenerwować za to, że chcesz go nakarmić kotem który tak naprawdę nie jest zbytnio pożywny lub uznać cię za wrażliwą osobę. Później znów zostaniesz poproszona o odejście.
  9. Uzbieraj kwiaty na trzy bukiety i połóż przy nagrobkach. (Patrz rozwiązanie niżej!) Kiedy już położysz bukiety na nagrobkach pojawi się Dimitry zachwycony twoim czynem. Chłopak poprosi cię byś poszła za nim, po czym oddaje ci suknie Mary-Magdaleine. Znów jesteś proszona o odejście
  10. Spotkaj się z Dimitrym ostatni raz. W tym momencie chłopak poprosi cię o pozwolenie skosztowania twojej krwi. Masz wybór: zgodzić się lub odmówić. Jeżeli się zgodzisz Dimitry zatopi kły w twojej szyi, a wszystko zostanie uwieńczone ilustracją końcową.
  11. Koniec odcinka. W momencie kiedy Dimitry prosi cię o zostanie z nim, ty zaczynasz znikać i wracasz do szkoły.

NIEWIDZIALNE KWIATY
W polskiej wersji tego otóż odcinka pojawia się pewien jakże i utrudniający rozgrywkę bug - mianowicie kwiaty, które musimy uzbierać do bukietów są niewidzialne. Oto screenshoty pokazujące miejsca w których znajdują się kwiatki.

UWAGA!!! KOLEJNOŚĆ CHRONOLOGICZNA (tzn. od pierwszego bukietu do trzeciego)

Bukiet 1:

Bukiet 1 (1).png

Ruiny zamku

Bukiet 1 (2).png

Ponura droga

Bukiet 2:

Bukiet 2 (1).png

Zaniedbane groby

Bukiet 2 (2).png

Ponura droga

Bukiet 3:

Bukiet 3 (1).png

Ruiny zamku

Bukiet 3 (2).png

Ponura droga

Efekt końcowy:

Groby przyozdobione bukietami.png

Odc. haloween rzeczy.png

H2011 Strój.png

H2011-longpurple-yellow.jpeg

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Halloween 2011

  • Przemieszczasz się w nim za darmo? [Jubiler][Pierścionki]

    3 wiadomości
    • W każdym odcinku specjalnym, do którego potrzebny jest pierścionek zakupiony za 100PA nie tracimy PA. Po prostu chodzimy po lokacjach ...
    • pierścionka nie kupujesz za $, tylko za PA, więc te "100PA" to są niby te punkty akcji, które wykorzystałabyś na ten odcinek gd...

Więcej w Fandom

Losowa wiki