Fandom

Wiki Słodki Flirt

Halloween

503strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

H2013-logo gry.png
H2016-grafika z kluczem.png
H2016 pająk.png

Tym razem event jest bardziej złożony.

Głównym jego celem jest zdobywanie kluczy, które możesz wymieniać na losowe rzeczy. Zaliczają się do nich 44 części pięciu halloweenowych kreacji oraz 12 fragmentów dwóch halloweenowych ilustracji.

Dziennie można zdobyć maksymalnie 5 kluczy, których potem można użyć do otwierania drzwi.
By je zdobywać musisz codziennie:

  • logować się do gry
  • przemieścić się po grze conajmniej 10 razy
  • kupić coś za 20$
  • wygrać w grę Memo
  • znaleźć zjawę na stronie

H2016 Zjawa.pngJak widać zjawa jest wzorowana na Samarze Morgan.

Zbierz wszystkie możliwe nagrody i otrzymaj niespodziankę - specjalny kostium lisiego demona.

Obszerniej wszystko jest wyjaśnione w artykule --> Halloween 2016

H2013-logo gry.png
Zombie.png
Sucrette- zombie.png

W 2016 przygotowano dla nas specjalną minigrę, w której nasza zombie-Su musi zebrać jak najwięcej zombie-Amber.

Event kończy się butikiem, w którym można zakupić różne halloweenowe kreacje.

Więcej w artykule o Halloween 2015

H2013-logo gry.png
H2014 minighost-main.png
H2014 minighost-shadow.png

W tym roku mamy do czynienia z eventem, w którym musimy wykazać się wiedzą na temat znanych nam potworów. Podobnie jak w evencie walentynkowym po zalogowaniu się do SF dostajemy pytanie na temat jednego z potworów i mamy 30s na odpowiedź. Kolejną nowością jest Tickets-Events (Eventowe Bilety), które otrzymujemy za każdą prawidłową odpowiedź i umożliwiają one zakup poszczególnych rzeczy z butiku.

Więcej informacji w artykule --> Halloween 2014

H2014 Butik-banner2.png

H2013 Klucz.png
H2013-logo gry.png

H2013Ken ver.mini.png

Pierwotnie faktycznie nic nie wskazywało na nic specjalnego oprócz tego wystroju, jednak Chino sprezentowała nam event (EVENT, nie odcinek), dzięki któremu możemy załapać się na 5 specjalnych ilustracji oraz unikalny strój.

H2013Arm ver.mini.png

Nasza Sucrette miała dziwny sen i nie wiadomo skąd weszła w posiadanie tajemniczego klucza, którym może otworzyć jedne z sześciu drzwi. Oczywiście... kolejny klucz jest do zdobycia za jedyne 89 PA.

H2013Kas ver.mini.png

Ilustracja przypada na jedne drzwi. Ilustracje są wybierane losowo! Po otwarciu ostatnich drzwi dostajemy strój.

Więcej tutaj ---> Halloween 2013
H2013Nat ver.mini.png
H2013Lys ver.mini.png

H2012 pierścień.png
H2012-logo gry.png
H2012Lys ver.mini.png

H2012Armin ver.mini.png

W 2012, ekipa słodkiego flirtu ponownie udostępniła nam halloweenowy odcinek. To już drugi specjalny odcinek z okazji święta duchów!

Sucrette usnęła w szkole. W końcu budzi się i zauważa, że jest już wieczór. Su postanawia wrócić do domu. Jej plany zmieniło miauczenie, które usłyszała. Sucrette porzuca wcześniejszy zamiar opuszczenia terenu szkoły i podąża za czarnym kotem w stronę ogrodu.
W pewnym momencie w bliżej nieokreślony sposób wciągnęło ją w wir i znalazła się na ścieżce prowadzącej do jakiegoś domu. Zmarznięta i zagubiona Sucrette szuka pomocy i znajduje ją u wiedźmy, która próbuje złapać ryby. Wiedźma twierdzi, że nasza bohaterka popsuła jej łowienie.

H2012Kas ver.mini.png

Wiedźma zabiera naszą bohaterkę do swojego domku i daje jej strój uczennicy.

H2012Nat ver.mini.png

Niestety, ale nie ma nic za darmo i w ramach podzięki za strój musimy jej pomóc w przygotowaniu eliksiru, dzięki któremu można ujrzeć przyszłość! Na początku Sucrette została wysłana po słoik pająków, później musiała złapać nietoperza, a na koniec… przypada nam wybór jednego ze składników.

!! UWAGA !!
Żeby odblokować ilustrację z danym chłopakiem musisz go najpierw spotkaćw grze!
Żeby zdobyć wszystkie 5 ilustracji musisz zagrać pięć razy w ten odcinek i ukończyć go pomyślnie!

Po zdobyciu jednego ze składników nasza ukochana Su dostaje w prezencie bardzo ładną ilustrację z jednym z chłopaków.

Więcej w artykule --> Halloween 2012

H2011 pierścień.png
H2011-Abby ver.mini.png

Noir2.png

W 2011, ekipa słodkiego flirtu zaserwowała nam na halloween pierścionek do odcinka specjalnego.
Jest to pierwszy odcinek specjalny w klimacie fantasy, pełnego wampirów i nietoperzy... W tym odcinku naszym zadaniem jest pocieszenie pewnego bardzo wrażliwego wampira. Niestety, jak przekazała ChiNoMiKo, fanki Dimitriego nie będą mogły już go spotkać w żadnym innym odcinku specjalnym.

Dimitri character.png

Na początku odcinka trafiamy na stare cmentarzysko z masą zaniedbanych mogił. Jak się okazuje groby te należą do mieszkańców wioski, która znajdywała się w pobliżu. Nasza bohaterka zauważa, że wszystkie zgony datowane są na ok. lata 1858 - 1860. W krótkim czasie się dowiadujemy, że mieszkańcy wioski zginęli w wyniku epidemii pewnej choroby, jedną z ofiar była Mary-Magdaleine (Maria Magdalena). Historię tego miejsca opowiada nam mały, przyjazny nietoperz Noir (Czarny) oraz Dimitry, który skrywa mroczną tajemnicę.

Więcej w artykule --> Halloween 2011

Więcej w Fandom

Losowa wiki