Fandom

Wiki Słodki Flirt

Gwiazdka

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

G2013-logo gry.png

Po raz kolejny na stronie SF czeka na nas kalendarz adwentowy. Zasady takie jak rok temu - codziennie otwieraj po jednym okienku i zdobywaj nagrody.
Po otwarciu ostatniego okienka oczywiście zyskasz dostęp do świątecznego butiku.
Różnica polega na tym, że tegoroczne stroje, które będzie można kupić będą zwycięskimi pracami z I międzynarodowego konkursu na świąteczną kreację.

KA2015 banner1.png

G2013-choinka.gif
G2013-logo gry.png

Minął rok od ostatniego gwiazdkowego eventu. Tym razem również mamy do czynienia z kalendarzem adwentowym. Zasady te same - loguj się codziennie do Słodkiego Flirtu w okresie od 1 do 24 grudnia i odkrywaj kolejne nagrody. Mogą to być ubrania i dodatki z tzw. na tej wiki itemowego ciastka, element specjalnego świątecznego stroju oraz oczywiście fragment świątecznej ilustracji. Ale to nie wszystko, bo w tym roku możemy jeszcze zdobywać tzw. Tickets-Events, które pierwszy raz pojawiły się w evencie halloweenowym 2014. Bilety Eventowe będzie można potem wykorzystać w świątecznym butiku.

G2013-prezent.gif

G2013-choinka.gif
G2013-logo gry.png

Drugi w historii SF event (pierwszym było Halloween 2013).
W wydarzeniu tym mamy do czynienia ze znanym bardziej lub mniej nam kalendarzem adwentowym. Wchodząc od 1 do 24 grudnia, codziennie, odkrywamy jedną niespodziankę.

G2013-prezent.gif

G2013-Abby ver.mini.png

G2012 pierścień.png

G2012-logo gry.png

G2012-Abby ver.mini.png

I w tym roku mieliśmy okazję zagrać w gwiazdkowy odcinek.
Spotkać mogłyśmy ponownie elfa świątecznego. Do zdobycia ilustracja z Rudolfem!

G2011 pierścień.png
G2011-ver.mini.png

W 2011 roku ekipa słodkiego flirtu zaserwowała nam na Gwiazkę pierścionek do odcinka specjalnego.
Mamy okazję w tym odcinku spotkać elfa Cotona oraz zagrać w mini grę. Do wygrania 40 specjalnych ubrań!

Więcej w Fandom

Losowa wiki