Fandom

Wiki Słodki Flirt

Gwiazdka

519stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

G2013-logo gry.png
Titi Gwiazdka 2016.png

Titi?

W tym roku pojawił się kalendarz adwentowy, ale pojawiła się również druga część eventu inna niz butik świąteczny.

Pierwszy raz na Słodkim Flircie zaistniała możliwość interakcji między graczami. Znajomych można było obrzucać śnieżkami oraz podarowywać im prezenty. (Czytaj dalej)

G2015-Abby ver.mini.png
G2013-logo gry.png
Po raz kolejny na stronie SF czeka na nas kalendarz adwentowy. Zasady takie jak rok temu - codziennie otwieraj po jednym okienku i zdobywaj nagrody.

Po otwarciu ostatniego okienka oczywiście zyskasz dostęp do świątecznego butiku.
Różnica polega na tym, że tegoroczne stroje, które będzie można kupić będą zwycięskimi pracami z I międzynarodowego konkursu na świąteczną kreację.

KA2015 banner1.png

G2013-choinka.gif
G2013-logo gry.png

Minął rok od ostatniego gwiazdkowego eventu. Tym razem również mamy do czynienia z kalendarzem adwentowym. Zasady te same - loguj się codziennie do Słodkiego Flirtu w okresie od 1 do 24 grudnia i odkrywaj kolejne nagrody. Mogą to być ubrania i dodatki z latającej babeczki, element specjalnego świątecznego stroju oraz oczywiście fragment świątecznej ilustracji. Ale to nie wszystko, bo w tym roku możemy jeszcze zdobywać tzw. Tickets-Events, które pierwszy raz pojawiły się w evencie halloweenowym 2014. Bilety Eventowe będzie można potem wykorzystać w świątecznym butiku.

G2014-Abby ver.mini.png
G2013-prezent.gif

G2013-choinka.gif
G2013-logo gry.png

Drugi w historii SF event (pierwszym było Halloween 2013).
W wydarzeniu tym mamy do czynienia ze znanym bardziej lub mniej nam kalendarzem adwentowym. Wchodząc od 1 do 24 grudnia, codziennie, odkrywamy jedną niespodziankę.

G2013-prezent.gif

G2013-Abby ver.mini.png

G2012 pierścień.png

G2012-logo gry.png

G2012-Abby ver.mini.png

I w tym roku mieliśmy okazję zagrać w gwiazdkowy odcinek.
Spotkać mogłyśmy ponownie elfa świątecznego. Do zdobycia ilustracja z Rudolfem!

G2011 pierścień.png

G2012-logo gry.png

G2011-ver.mini.png

W 2011 roku ekipa słodkiego flirtu zaserwowała nam na Gwiazkę pierścionek do odcinka specjalnego.
Mamy okazję w tym odcinku spotkać elfa Cotona oraz zagrać w mini grę. Do wygrania 40 specjalnych ubrań!

Więcej w Fandom

Losowa wiki