FANDOM

Informacje
Art

Dake

Dake, którego pełne imię brzmi Dakota. Spotkamy go po raz pierwszy w odcinku 9 w czasie wakacji nad morzem.

Pochodzi z Australii. Jest bratankiem Borysa, który od 12 odcinka jest nauczycielem w Słodkim Amorisie.

Lubi surfing i ładne dziewczyny. Jest bardzo wesoły. Uwielbia chodzić na plażę i flirtować. Może być wkurzający. Zrobi wszystko, by zdobyć dziewczynę, która mu się spodoba, przez co bywa nachalny. Na pytanie "dlaczego ma tyle tatuaży?" odpowiedział - "po to, by dziewczyny ciągle się na mnie gapiły"...!

Jest postacią epizodyczną. Pojawia się okazjonalnie w niektórych późniejszych odcinkach jak w odcinku 11 podczas biegu na orientację, w odcinku 19 w centrum handlowym, czy podczas dnia sztuki w liceum w 30 odcinku.

Cytaty

♥ Dake: Tak przyjechałem do swojego wujka. Pomaga takiej dziwnej dziewczynie w liceum, gdy pojawią się nowi uczniowie. Chyba nawet pracuje w twojej szkole. Słodki Amoris, no nie?
Sucrette: (Chwileczkę... Ktoś kto pomaga nowym uczniom... to chyba nie może być...)
Dake: Nazywa się Borys. Mówi ci to coś? Ma tak samo straszny styl jak i sprzedawca ze staganu, ale jest bardzo miły.

♥ Dake: Wolę prosić o wybaczenie niż o pozwolenie. Znam milion sposobów na przeprosiny. Może któryś przetestujemy?

♥ Dake (do Amber): Nie udawaj idiotki. Jestem pewien, że jesteś sprytniejsza niż na to wyglądasz. Możesz już nam oddać tę pieczątkę? Potrzebujemy jej.

♥ Dake (do Amber): Czekaj, może wolisz zapłatę w naturze? Jeżeli coś innego może ci sprawić przyjemność to oferuję siebie...
Sucrette: Ej! Nie przesadzaj!
Dake: Nie bądź zazdrosna. Obiecuję, że tobą też się zajmę.

♥ Dake: Nie rozmawiaj w ten sposób z innymi chłopakami, bo zacznę myśleć, że się mną nie interesujesz.
Sucrette: Nie! Nie martw się!
Dake: Tak, masz rację. To absurdalne myśleć, że mogłabyś woleć kogoś innego ode mnie!

Reakcje

Galeria

Ciekawostki

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypKierownik administracyjnyNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRafaelRektorRodzice SucretteSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaLekarzPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceRodzice SucretteSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly