Fandom

Wiki Słodki Flirt

Dake

502strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Informacje
Art

Dake, którego pełne imię brzmi Dakota. Spotkamy go w odcinku 9 w czasie wakacji nad morzem i w odcinku 11 podczas biegu na orientację w terenie, co świadczy o tym, że jest on raczej postacią epizodyczną.
Pochodzi z Australii. Jest bratankiem Borysa, którego miałyśmy okazję spotkać w odcinku demonstracyjnym i który od 12 odcinka jest nauczycielem w Słodkim Amorisie.

Lubi surfing i ładne dziewczyny. Zrobi wszystko, by zdobyć dziewczynę, która mu się spodoba, przez co bywa nachalny. Na pytanie "dlaczego ma tyle tatuaży?" odpowiedział, "po to, by dziewczyny ciągle się na mnie gapiły"...!

Cytaty

♥Dake: Tak przyjechałem do swojego wujka. Pomaga takiej dziwnej dziewczynie w liceum, gdy pojawią się nowi uczniowie. Chyba nawet pracuje w twojej szkole. Słodki Amoris, no nie?
Sucrette: (Chwileczkę... Ktoś kto pomaga nowym uczniom... to chyba nie może być...)
Dake: Nazywa się Borys. Mówi ci to coś? Ma tak samo straszny styl jak i sprzedawca ze staganu, ale jest bardzo miły.

♥Dake: Wolę prosić o wybaczenie niż o pozwolenie. Znam milion sposobów na przeprosiny. Może któryś przetestujemy?

♥Dake(do Amber): Nie udawaj idiotki. Jestem pewien, że jesteś sprytniejsza niż na to wyglądasz. Możesz już nam oddać tę pieczątkę? Potrzebujemy jej.

♥Dake(do Amber): Czekaj, może wolisz zapłatę w naturze? Jeżeli coś innego może ci sprawić przyjemność to oferuję siebie...
Sucrette: Ej! Nie przesadzaj!
Dake: Nie bądź zazdrosna. Obiecuję, że tobą też się zajmę.

♥Dake: Nie rozmawiaj w ten sposób z innymi chłopakami, bo zacznę myśleć, że się mną nie interesujesz.
Sucrette: Nie! Nie martw się!
Dake: Tak, masz rację. To absurdalne myśleć, że mogłabyś woleć kogoś innego ode mnie!

Reakcje

Galeria

Więcej w Fandom

Losowa wiki