FANDOM

Armin

Jest nowym uczniem, którego poznajemy w 10 odcinku. To brat bliźniak Alexy'ego. Też jest bardzo sympatyczny, ale bardziej dyskretny. Rzadko się denerwuje, jedynie w pewnych sytuacjach.

Zazwyczaj bywa spokojny i opanowany. Ma cichą osobowość i nie lubi być przez innych zauważany. Według niektórych jest lekkim pedantem. Swój wolny czas najchętniej spędza na graniu w gry wideo i jedzeniu frytek, natomiast unika zielonych warzyw. Nie przepada za towarzyszeniem bratu podczas zakupów i przebywania na świeżym powietrzu.

Najczęściej możemy spotkać go w sali A i sali B lub w bibliotece.

W 13 odcinku dowiadujemy się, że lubi grać w Simsy. Jest również wrażliwy na kobiece łzy, co możemy zaobserwować w odcinku 16.

W 24 odcinku adoptuje fretkę, którą nazywa Rocket.

On i jego brat są adoptowani. W 36 odcinku dowiadujemy się, że jego biologiczni rodzice zginęli w wypadku samochodowym 16 lat temu. W kolejnym odcinku poznajemy jego biologicznego starszego brata, Evana.

W odcinku 40 jego rodzice zdradzają nam, że Armin ma słabość do słodyczy, mimo że on sam temu zaprzecza.

Reakcje

Galeria

Ciekawostki

  • Na początku nie miało go być w grze. Armin został dodany w trakcie tworzenia odcinka 10, w którym miał swój debiut.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Armin