FANDOM

Liceum

Jest nowym uczniem, którego poznajemy w 10 odcinku. To brat bliźniak Alexy'ego. Też jest bardzo sympatyczny, ale bardziej dyskretny. Rzadko się denerwuje, jedynie w pewnych sytuacjach.

Zazwyczaj bywa spokojny i opanowany. Ma cichą osobowość i nie lubi być przez innych zauważany. Według niektórych jest lekkim pedantem. Swój wolny czas najchętniej spędza na graniu w gry wideo i jedzeniu frytek, natomiast unika zielonych warzyw. Nie przepada za towarzyszeniem bratu podczas zakupów i przebywania na świeżym powietrzu.

Najczęściej możemy spotkać go w sali A i sali B lub w bibliotece.

W 13 odcinku dowiadujemy się, że lubi grać w Simsy. Jest również wrażliwy na kobiece łzy, co możemy zaobserwować w odcinku 16.

W 24 odcinku adoptuje fretkę, którą nazywa Rocket.

On i jego brat są adoptowani. W 36 odcinku dowiadujemy się, że jego biologiczni rodzice zginęli w wypadku samochodowym 16 lat temu. W kolejnym odcinku poznajemy jego biologicznego starszego brata, Evana.

W odcinku 40 jego rodzice zdradzają nam, że Armin ma słabość do słodyczy, mimo że on sam temu zaprzecza.

Uniwersytet

Po ukończeniu szkoły Armin został zrekrutowany przez internetową agencję ochrony. Cały czas hakował różne strony, aż wreszcie został zauważony... Sprawy mogły źle się skończyć, ale w końcu dostał interesującą propozycję.
Aktualnie mieszka daleko od rodziny, jednak widuje się z nimi od czasu do czasu podczas ważnych wydarzeń rodzinnych.

Reakcje

Galeria

Ciekawostki

  • Na początku nie miało go być w grze. Armin został dodany w trakcie tworzenia odcinka 10, w którym miał swój debiut.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Armin