FANDOM

Informacje
Art

Liceum

Jest wredną siostrą bliźniaczką Nataniela. Jej koleżankami są Li i Charlotte, z którymi bardzo rzadko się rozstaje, również Klementyna jest jej koleżanką-donosicielką. Jest strasznie rozpieszczona i niedojrzała. Każdy już ją poznał i zapewne ma jej dość.
Amber na każdym kroku próbuje nam dopiec. Zawsze się mści, jeżeli ktoś stanie jej na drodze. W ciągu różnych wydarzeń dowiadujemy się, że jest zakochana w Kastielu - na szczęście bez wzajemności. Z tego względu często prawi nam kazania, żebyśmy się do niego nie zbliżały, bo nas nie lubi, co my sobie w ogóle myślimy itd.
Zawsze możemy jej dokuczyć lecz nie wiemy jak to się skończy.

W odcinku 4 chcąc na niej się odegrać dowiadujemy się, że boi się pająków. Natomiast w odcinku 9 dostaje alergii od orzechów w lodzie, który dała jej Sucrette. Chcąc odegrać się na Priyi próbuje odciąć jej włosy co niestety jej się nie udaje i to jej Priya odcina włosy.

Uniwersytet

Twój były największy wróg bardzo się zmienił przez ostatnie cztery lata. Opóźnione dojrzewanie w końcu otworzyło jej drzwi do świata mody. Dumna ze swojej wyjątkowej pracy, jest miła i wygląda na szczerze zadowoloną, że znowu cię spotkała.

Studiuje zaocznie anglistykę.

Po raz pierwszy spotykamy ją w odcinku 2 na Wydziale Sztuki kiedy idziemy na zajęcia. Przeprowadzamy z nią wtedy krótką rozmowę. Su jest w szoku widząc jej przemianę.

Reakcje

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Amber

  • Amber x Armin ???

    5 wiadomości
    • więc*
  • Nowa Amber

    16 wiadomości