FANDOM

Informacje
Art

Liceum

Jest wredną siostrą bliźniaczką Nataniela. Jej koleżankami są Li i Charlotte, z którymi bardzo rzadko się rozstaje, również Klementyna jest jej koleżanką-donosicielką. Jest strasznie rozpieszczona i niedojrzała. Każdy już ją poznał i zapewne ma jej dość.
Amber na każdym kroku próbuje nam dopiec. Zawsze się mści, jeżeli ktoś stanie jej na drodze. W ciągu różnych wydarzeń dowiadujemy się, że jest zakochana w Kastielu - na szczęście bez wzajemności. Z tego względu często prawi nam kazania, żebyśmy się do niego nie zbliżały, bo nas nie lubi, co my sobie w ogóle myślimy itd.
Zawsze możemy jej dokuczyć lecz nie wiemy jak to się skończy.

W odcinku 4 chcąc na niej się odegrać dowiadujemy się, że boi się pająków. Natomiast w odcinku 9 dostaje alergii od orzechów w lodzie, który dała jej Sucrette. Chcąc odegrać się na Priyi próbuje odciąć jej włosy co niestety jej się nie udaje i to jej Priya odcina włosy.

Uniwersytet

Twój były największy wróg bardzo się zmienił przez ostatnie cztery lata. Opóźnione dojrzewanie w końcu otworzyło jej drzwi do świata mody. Dumna ze swojej wyjątkowej pracy, jest miła i wygląda na szczerze zadowoloną, że znowu cię spotkała.

Studiuje zaocznie anglistykę.

Po raz pierwszy spotykamy ją w odcinku 2 na Wydziale Sztuki kiedy idziemy na zajęcia. Przeprowadzamy z nią wtedy krótką rozmowę. Su jest w szoku widząc jej przemianę.

W odcinku 7 mówi nam, że została zatrudniona do wręczenia nagrody zwycięzcy zawodów surfingowych odbywających się na plaży.

Reakcje

Galeria

Postacie
Uniwersytet
Moje flirty HyunKastielNatanielPriyaRayan
Chłopcy AlexyLeoMorgan
Dziewczyny AmberChaniKimMelaniaRozaliaSucretteYeleen
Inni ClemenceDziwny TypFilipKierownik administracyjnyLuciaNinaPan LebardePani PaltryPodejrzany TypRafaelRektorSibyllaTiti
Liceum
Moje flirty ArminKastielKentinLysanderNataniel
Chłopcy AlexyDajanDakeJadeLeo
Dziewczyny AmberCharlotteDebraIrisKimKlementynaLaetiLiMelaniaNinaPeggyPriyaRozaliaSucretteVioletta
Inni BorysChiNoMimiDyrektorkaEvanFelicjaFilipJubilerLekarzLuciaLuisPan FarazowskiPani DelanayPielęgniarkaPierrick SavinRodziceSamuelSprzedawczyniThomasTiti
Z odcinków specjalnych/eventów CharlieCotonDimitryKupidynMary-MagdaleineTijaWenkaWiedźmaWiktorWilly

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Amber

  • Amber x Armin ???

    5 wiadomości
    • więc*
    • To w 39 oto był tylko wybuch namiętności więc tak, miziali się w szatni xD. Spoiler alert: w następnym odcinku wszystko wraca do norm...
  • Nowa Amber

    16 wiadomości
    • CarlaAlthaia napisał(-a):^^ Stawiam bardziej na anoreksję. Nawet Su zwróciła uwagę na wygląd Amber. Możemy być pewni, że temat zosta...
    • Na pewno coś się z nią dzieje w kierunku zaburzeń odżywiania. Nie sądzę, żeby zmieniono jej zachowanie, gdyby nie miała mieć dra...