FANDOM

Liceum

Jest nowym uczniem, którego spotykamy dopiero w odcinku 10, gdy poszukuje pokoju nauczycielskiego. To żywiołowy chłopak pełen życia, wyjątkowo radosny i czasem trochę dziecinny. Zdarza mu się być egoistycznym i bardzo zazdrosnym wobec swych przyjaciół i swojego brata bliźniaka, Armina. Niemniej jednak jest sympatycznym bohaterem, który lubi poznawać nowych ludzi i zawierać nowe przyjaźnie.

Jednym z jego ulubionych zajęć jest robienie zakupów w czyimś towarzystwie i łażenie po mieście.

W odcinku 12 dowiadujemy się od Armina o odmiennej orientacji seksualnej brata.

W grze pełni funkcję „męskiego przyjaciela" głównej bohaterki.

On i jego brat są adoptowani. Dzięki śledztwu Armina w odcinku 36 okazuje się, że jego biologiczni rodzice nie żyją. W kolejnym odcinku poznajemy jego biologicznego starszego brata, Evana.

Alexy'emu od początku podobał się Kentin, jednak ten nie odwzajemniał jego uczuć. Podczas balu w 39 odcinku zastaniemy go samego w klasie, gdzie ze złamanym sercem oznajmi nam, że wyznał Kentinowi miłość, ale ten go odrzucił ze względu na odmienną orientację (podobnie kiedyś Alexy postąpił w stosunku do Violetty).

Uniwersytet

To twój najlepszy przyjaciel. Z natury otwarty i figlarny, jest najlepszą osobą, która poprawi ci humor, gdy masz doła. Zazwyczaj jest bardzo wyluzowany, ale może stracić nad sobą panowanie, gdy coś osobiście go dotknie.

Studiuje socjologię.

Jest jedną z osób, które w odcinku 3 brały udział w imprezie zorganizowanej przez Su w jej pokoju w akademiku.

Reakcje

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Alexy

  • ALEXY I...

    76 wiadomości
  • Jak wyglądał Alexy przed farbowaniem

    37 wiadomości
    • wyglądał ja Armin XD to logiczne, są bliźniakami